14/12/2024
Oud-deelnemer Kim Verhaaf aan het woord :-)
"Soms zijn er ervaringen die je leven écht veranderen. Voor mij was dat mijn deelname aan De Big One in Persoonlijk Leiderschap bij de Koaching Akademie. Het was zes dagen uit mijn comfortzone stappen, nieuwe perspectieven omarmen en mezelf opnieuw ontdekken.
Ik werk sinds de Big One nog steeds bij Nationale-Nederlanden maar er is daarna zoveel gebeurd. Ik ben bijvoorbeeld weer opnieuw gaan studeren; naast mijn gezin en mijn fulltime baan. Passen en meten natuurlijk maar het heeft me zoveel voldoening gebracht. Het contact met mijn team is beter dan ooit en ik krijg de ruimte, ook van mijzelf 😊, om mezelf en anderen uit te blijven dagen en leuke, nieuwe dingen te doen. Er is zoveel meer mogelijk dan je denkt, als je er maar open voor (leert te) staan.
De Big One bracht me meer (interne) waardering, energie en verbeelding dan ik ooit had gedacht. Het was life changing.
De Big One is geen traditionele leiderschapstraining vol modellen en monologen. Het is een creatief, praktisch en diepgaand programma waarin je niet alleen leert, maar vooral ook groeit – zowel zakelijk als privé.
Op 23 januari 2025 start er weer een Big One. Durf jij de uitdaging aan te gaan? Ik zeg: doen! Want deze ervaring draag je de rest van je leven mee. Ik zou zeggen, check de website van de Koaching Akademie, misschien is het ook precies waar jij naar op zoek bent 🥰 "