18/05/2022
Lieve fanssss,
Winst op 🌞dag = het KAMPIOENSCHAP weer inzicht 😎🥂🏆‼️
Na een zonnige overwinning op ❌❌❌ zijn wij weer in de 🏎 voor het KAMPIOENSCHAP!
De weddie begonnen wij zondag met maar liefst 8️⃣ meiden ….. of was het nou 7️⃣? Na een EIGENDOELPUNT van begonnen wij te twijfel in welk team ze nou eigenlijk wilde spelen🤷🏽♀️…
Na de aankomst van de overige meiden begon onze wedddie pas ECHT! Al snel vlogen de doelpuntjes om de 👂🏼 bij AMSTERDAM 👀
wilde het daarin tegen nog even spannend houden, want ook zij maakte een EIGENDOELPUNTJE 🥲🥲🥲 HIERBIJ heeft Bel haar debuut gemaakt in het nieuwe eigendoelpuntenklassement en heeft Fleur er eentje 🐝
Na 🌍se acties van de TOPPPERRRR ‼️hebben wij 4️⃣ -✌🏼GEWONNEN 😎
Zondag spelen wij thuis 🏠 op de tijden ⏰ (14:45) & veld (🥇) van onze mannen tegen SAXENBURG. De vorige keer uit wonnen wij met een heerlijk zonnetje maar liefst 1-7 ((😎😎))
Wil jij een gokje 🎰 wagen op de uitslag van de weddieee❓Wie weet drinken wij na de weddie een 🍺 met de winnaar🏆
Tot dan
Dikke kus
?