12/11/2014
Beste referee-gangers,
Langs deze weg willen we iedereen bedanken,
Die ons door de jaren heen hebben gesteund.
We hebben lief en leed gedeeld en we zullen jullie missen.
Met pijn in het hart hebben we de sportschool overgedragen aan een fris team.
Zoals sommigen al hebben gemerkt, kunnen zij wel de nieuwe impulsen voor referee realiseren.
Waar iedereen baat bij heeft.
Jullie zullen ons nog wel zien langskomen, want referee is toch je 2de thuis ;)