29/05/2026
π | π£πππ§π, πππππ‘ππ§β΅
Pieta van Zachten-Croonen stopt na ruim 25 jaar als vrijwilliger in de kantine van Victoria β25.
Zondag 17 mei op de slotdag van Victoria β25 werd afscheid genomen van Pieta. Vanaf haar huisadres werd ze met speciaal vervoer opgehaald en door een erehaag van groen/wit en fakkels de kantine binnengehaald.
In een toespraak door de voorzitter werd ze uitgebreid in het zonnetje gezet. Pieta was 25 jaar lang onvermoeibaar bezig voor de club, soms tot in de kleine uurtje. Vele feestjes, kampioenschappen of promotie van diverse elftallen heeft ze meegemaakt.
Ze was ook een vraagbaak voor velen, broek kwijt, sokken vergeten of ijs voor een geblesseerde, je kon altijd bij haar terecht. Diverse anekdotes kwamen voorbij zoals een weddenschap waarbij iemand met een varken de kantine in kwam!
Namens de leden was een mooi bedrag opgehaald waarmee Pieta een fijne vliegvakantie kan gaan boeken. Ook werd Pieta voor al haar verdiensten benoemd tot erelid van Victoria β25.
Pieta, wij willen jou namens het bestuur en alle leden van Victoria bedanken voor je inzet van de afgelopen jaren! ππ€