06/10/2019
Zo, heb ik jullie even in spanning laten zitten zeg! Heel de inbox vol met berichten.. Berichten zoals: “waar blijft het verslag?” - “schiet nou eens op” - “leefde nog?” - “kom je vandaag thuis eten?” Men verheugt zich op de wedstrijdverslagen en men begon zich al zorgen te maken of het er überhaupt er nog van kwam. In eerste instantie wilde ik me nog tactisch drukken voor deze wedstrijd maar deze ging ondanks de barmhartige omstandigheden gewoon door! Trouwens, misschien wel goed om te vermelden is dat ik als journalist ook voor de boetepot in aanmerking kom en momenteel op de hoogste aantal boete-euro’s sta...
Regen, het thema van de wedstrijd vandaag. De eerste helft begon in de regen en de regen bepaalde het gehele tempo voor deze wedstrijd. Het baltempo lag laag maar de helden in het rood-wit controleerden de eerste helft prima. De 1-0 viel in tegendeel tot de regen, niet uit de lucht. Of toch wel? Want het was een voorzet door de lucht die binnen gekopt werd door Ronnie Heijmans. De mannen doorweekt van de regen gingen met deze 1-0 een lekker bakkie thee drinken. Even een shout out naar de thee-preparerende heer of dame, want ASV’33 heeft veruit de lekkerste in deze kelderklasse!
Na deze overheerlijke thee trokken de heren weer het hoofdveld op a.k.a. de wei in. In het doorweekte shirt en het verschrikkelijke baltempo, kwam ter gedachte dat de rood-witten zich misschien moeten aanpassen aan de regen. Pure natuurkunde; de valsnelheid van de regen, de dichtheid van water, het volume van de waterdruppels en de windsnelheid wilden de spelers zo min mogelijk nat worden. Ook naast de lijn werd dit het onderwerp van discussie. Naast de lijn, de tifosi, werden namelijk niet door scheids verzocht om zich uit de dug-out te verwijderen (sarcasme) en de analyse van de regen in de kantine weder op te pakken. Oh, dit was trouwens onmogelijk, misschien een andere keer; k*tregen. Ohja, de tweede helft, ook k*t; SPARTA 25, daar moesten we trouwens tegen, scoorde een doelpunt en Ronnie een tweede. 2-1 eindstand.
Sorry voor het rare verslag, ik moet er ook weer even inkomen!
Man of the match: Ronnie Heijmans. Twee doelpunten met het bolleke.
Ook is de eerste FIFA-fut kaart uit! Eric Wich!