08/05/2015
Beste dansers,
We hadden gehoopt dit bericht niet te hoeven versturen maar Dennis en ik hebben moeten besluiten om het DENS gala in 2016 niet door te laten gaan. Dit heeft een aantal oorzaken die we graag kort willen toelichten.
We zijn begonnen met het DENS gala met een droom; een fantastische wedstrijd organiseren!! Dit hebben we 5 jaar lang voor ons gevoel gedaan, iets waar we zelf ontzettend trots op zijn!
Om diverse redenen hebben we in 2013 onze wedstrijd verhuisd naar Aalsmeer. Ondanks de positieve berichten en de inzet van velen, hebben we voor onszelf moeten concluderen het DENS gala sinds die tijd niet meer overeenkomt met onze droom. DENS gala voor ons was Oss. Hier waren we dan ook opnieuw mee bezig. Een wedstrijd zoals we in Oss hadden, vraagt om een groot budget. Natuurlijk kan het allemaal minder maar dat is niet wat wij willen, dan is het voor ons ook geen DENS gala meer.
Daarnaast is er voor ons beide ook veel veranderd qua werk, wat betekent dat we ook steeds minder vrije tijd over hebben om een en ander te regelen. Vooral als we kijken naar sponsoren of het aantrekken van andere dansante vormen.
Om ook de NADB niet verder in problemen te brengen m.b.t. de ranking en wedstrijdkalender hebben we nu de knoop doorgehakt. We hadden de hoop dat het dit jaar toch zou gaan lukken maar ..... We hebben zeker de intentie om in 2017 DENS gala weer op de kalender te krijgen. Dat geeft ons nu een jaar de tijd om naar alle mogelijkheden te kijken. We hopen dat we dan tegen die tijd de wedstrijd ook weer mogen aanvragen van de NADB.
We willen via deze weg ook een aantal mensen bedanken voor de afgelopen 5 jaar: Als eerste onze geliefde vrijwilligers: zonder hun steun en inzet was er überhaupt geen DENS gala geweest. De NADB voor het vertrouwen, al onze sponsoren* die een bijdrage hebben geleverd waardoor we dit hebben kunnen doen. Verder bedanken we ook onze internationale en nationale juryleden, onze collega organisatoren, De Rusheuvel in Oss en CanDance studio in Aalsmeer en alle trainers/coaches. Daarnaast een groot dank je wel naar jullie, de dansers: dank dat jullie ons de afgelopen 5 jaar gesteund hebben zowel in Oss als ook na onze verhuizing naar CanDance in Aalsmeer.
Dit is geen afscheid want we hopen dat we in 2017 weer op de kalender staan! Voor nu heel veel succes.
Vriendelijke dansgroet,
Dennis en Susanne
*Alle sponsoren van het DENS gala van de afgelopen 5 jaar:
Woonregisseurs Oss
Geoffrey Hearn
DENS vormgeving
Optiek Stefan
FLASH JEWELS
CJCreations
RUMOER
RoAn DanceWear
Nancy’s Dance Fashion
EVENTEC
QueeenE
Rabobank Oss eo.
Canon Oss
BOXSS
Infinity Sun
FacilitylinQ
DressYourDreams
JB DanceFashion
Wijszer
en Matoré