04/04/2018
Liefste supporters,
Gister weer een zeeeer leerzame training gehad niemand minder dan: Joost!!! Deze is als vanzelfsprekend afgesloten met een lekker borreltje in Stadsherberg 't Pumpke. Dit diende als een fantastische mentale voorbereiding voor de wedstrijd van a.s. zondag (check het Facebook evenement!!).
Om nog even een korte recap te doen op vorige wedstrijd, het team heeft met 3-1 gewonnen in de thuis arena!!!! Lizzy keepte hier de sterren van de hemel, er werd zelfs gespeculeerd of zij uit de selectie kwam... Hierdoor stootte zijn Christie van de keeperstroon die weer een toetreedde zal maken in het veld.
Er is in ieder geval gescoord door niemand minder dan topscoorster Pleun. De achter-, midden-, en voorhoede speelden fantastishch samen. De strategie hiervoor houden we nog even geheim.
Bedankt voor jullie tijd en tot zondag!
Xoxo niet het beste maar wel het knapste team