05/10/2021
יאללה חגים!!🎊🍎🍯
אנחנו ישראליות כישראליות אוהבות חגים, כל סיבה היא סיבה למסיבה וכל מסיבה היא אוכל.
אין בזה שום דבר רע וזה חלק ממי שאנחנו.😋
אין מה להילחץ ולנקוט בצעדים דרסטיים על מנת ״לשרוד״ את התקופה הזאת.
הכי חשוב זה קודם כל לזכור שזה רק אוכל ואם נגיע מוכנות, כמו לכל דבר בחיים אז נוכל להינות ולא להרגיש בשום חסך.👌🏾
מה אני עושה וממליצה לכן לנסות?
פשוט-
(מיותר לציין ששגרת האימונים ממשיכה כרגיל😉)
✔️דבר ראשון, מחליפה את הארוחה העיקרית שלי של היום שהיא ארוחת הצהריים בארוחת הערב. זאת אומרת שאת מנת הבשר/ עוף שלי אני יודעת שאני אוכל בערב אז בצהריים אני אוכלת ארוחה קלה יותר של ביצים,גבינות,ירקות ולחם.
✔️דבר שני, דואגת לא להגיע רעבה לארוחת החג. אוכלת ארוחת ביניים בין הצהריים לערב, דוגמא מצויינת שהכי עובדת לי תמיד, גביע של יוגורט חלבון עם תפוח.
✔️בערב, כשאני מגיעה לשולחן חג אני טועמת מכל הברכות (זה כיף, זאת מצווה וזה לא מה שיהרוס לכן) ובצלחת של הארוחה עצמה אני דואגת שיהיה לי כל מה שאני צריכה מבחינת ערכים תזונתיים. כלומר, תהיה מנת חלבון, פחמימה וירקות (אפשר לוותר על מנת השומן כיוון שבואו נודה באמת, המאמות והסבתות שלנו בדרך כלל יבשלו עם מנה נדיבה של שמן).
תעשו טובה ואל תנסו לצום במהלך היום כדי לחסוך קלוריות לערב, לרוב זה יעשה אפקט הפוך ובסוף תאכלו הרבה יותר ממה שתכננתן בנוסף לזה שזה ממש לא בריא לגוף שלכן.
תתנסו בחג הקרב ובא ועדכנו אותי איך היה ואם הצלחתי לעזור, בהצלחה😘 (הסרטון צולם בחגים שנה שעברה עם המשפחה המיוחדת שלי😉)