Bita Khaki

Bita Khaki Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Bita Khaki, Coach, Tehranpars Sq., Tehran.

زمان مصرف  #مكمل هاویتامین های گروه ب بهتره صبح مصرف بشه چون ممکنه باعث اختلال در خواب بشه   #رژيمي    #رژیم  #چالش  #چا...
11/04/2022

زمان مصرف #مكمل ها
ویتامین های گروه ب بهتره صبح مصرف بشه چون ممکنه باعث اختلال در خواب بشه


#رژيمي #رژیم #چالش #چاقی #تمرين #آشپزی #شكم #اشتها


19/03/2022

داریم آخرین روزاي سالو میگذرونیم..
خیلیا مشغولِ خونه تکونین،خیلیا هم دنبالِ خرید..
امّا تعدادِ کمي از آدما دنبالِ یه تغییرِ بزرگن..
اونا دارن تمامِ سعیشونو میکنن که از ایني که امسال بودن بهتر شن..و این خیلي باارزشه..اینکه در پي بهتر شدن باشي..
اینکه بخواي براي این کره ي خاکي فردِ بهتري بشي..
اینکه دغدغه ي اکثر آدما واست تو آخرین الویت باشه..
و دغدغه هاي تو اونقدري مهم باشن که به خاطرشون سبك زندگیت متفاوت شه..
به خودت افتخار کن بابت تمومِ خرده ریزه هایي که از امسال همراهته و سعي در حذفشون داري..
بابت تمومِ تلاشاي بي وقفه ت که دارن باعث رشدت میشن..
میدوني یه سري چیزارو باید تو همین امسال بذاري و با خودت حملش نکني..
باید تو سبک ترین حالت ممکن به استقبالِ سال جدید بري..
سبك از هر اتفاق بد ،حادثه ي تلخ و خاطره ي نامطلوب..
ذهن و روح و روانت رو سبك کن و با حال جدید شروع کن..
در این روزهای آخر اسفند...
وقتی که خانه ات کلاه سفیدش را
به احترام بنفشه ها از سر بر می دارد...
تو نیز خاکسترهای تلخ این زمستان
از آستین بتکان...
و چشم های غبار گرفته اش را با روزنامه های بد خبر دیروز برق بینداز...
تا تعبیر خواب های اردیبهشتی ات
راه زیادی نمانده است...

کاش از امروز در شـهر خیرات کنند؛
حال خوش را ، دلخوشی را
کاش از امروز در شـهر
نفس عمیق که میکشیم
ریه هایمان پُر شود از دوست داشتن
کاش لبخند،
جا خوش کند روی صورتمان
کاش از امروز در شـهر
تیتر اخبار پر باشد از
امید، امید، امید...
همونطور که خدا گفته ازش
بخواه:

حَوِّل حالِنا الي احسنِ الحال
❤️🙏❤️






#فيتنس
♍️

25/02/2022

یافته هایت را با باخته هایت مقایسه ڪن،

اگر خدا رایافتی هر چه باختی مهم نیست...

دو كلمه حرف حساب ....یک مربي خوب نمی تونه بخوابه چون همیشه ذهنش درگیر طراحي برنامه هاي جديدهو یک مربي تقلبي  هم نمی تونه...
24/02/2022

دو كلمه حرف حساب ....
یک مربي خوب نمی تونه بخوابه چون همیشه ذهنش درگیر طراحي برنامه هاي جديده
و
یک مربي تقلبي هم نمی تونه بخوابه چون همیشه عذاب وجدان داره.


کانال تلگرام 👇👇👇
https://telegram.me/fitbest #فیتنس

#بدنسازي



...من هیچوقت دل به نبود نمی‌بندم. درد هم اگر بماند، می ترکاند...روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند. روز و شب است، روشنی دا...
28/01/2022

...
من هیچوقت دل به نبود نمی‌بندم.
درد هم اگر بماند، می ترکاند...
روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند.
روز و شب است، روشنی دارد،
تاریکی دارد، پایین دارد بالا دارد!
کم دارد، بیش دارد...
دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده،
تمام می‌شود، بهار می‌آید...



#زمستان #فیتنس ♍️ #بدنسازي

افراد زیادی هستند که حتی جرات خواستن آرزویشان را هم ندارند زیرا آنها به براورده شدن آن ایمان ندارند و به خواسته هاشان به...
24/12/2021

افراد زیادی هستند که حتی جرات خواستن آرزویشان را هم ندارند زیرا آنها به براورده شدن آن ایمان ندارند و به خواسته هاشان به چشم افکاری بیهوده و محال مینگرند.
بنابراین همه افراد قدرت خواستن را نداند، بزرگی خواسته هایتان با میزان ایمان شما رابطه مستقیم دارد.
وقتی چیزی را درخواست میکنید باید با تمام وجودتان به خواستن آن عشق بورزید.
هر چقدر خواسته هایی بزرگتر طلب کنید نشاندهنده ایمان و باورهای قویتر در ضمیر ناخودآگاه شماست.
پول بیشتر...
رابطه ای زیباتر...
زندگی آرامتر...
ثروتی زیادتر...
سلامتی بیشتر...
هیچ چیز محدودیت ندارد، یادتان باشد تنها محدود کننده ما ذهن ماست...


🔺بخواه و بشو همونی که میخوای :) !!

فاصله بین داشتن ها و نداشتن ها در زندگی، فقط یک خواستن است.
خواستنی که با تلاش همراه باشد.
اگر در زندگی به خواسته هایت نرسیده ای، به این دلیل است که، شخصیت خود را برای داشتن آن ها، پرتلاش، فعال، پویا، پرشور و نشاط نساخته ای!
🙏خـــــدايِ مـــــن شُكــــر این همون چیزیه که براش دعا کردم، متشکرم ازت .
بوقت دي ماه ١٤٠٠
تشكر از طراح حرفه ايي و برجسته و خوش سليقه ؛ ♥️♥️
ٓقایان

#فیتنس #تغذیه #باشگاه #ورزش #تهرانپارس

11/12/2021

شوق اگر هست، شکایت ز گرفتاری نیست
نشود دام و قفس مانع پرواز کسی..


کانال تلگرام 👇👇👇
https://telegram.me/fitbest #فیتنس
#کالری


#فیتنس #تغذیه #باشگاه #ورزش #تهرانپارس ♍️

خیلی وقت‌ها به امتحان دیکته فکر می‌کنم. اولین امتحانی که در کودکی با آن روبه‌رو شدم!چه امتحان سخت و غیرمنصفانه‌ای بود. ا...
08/12/2021

خیلی وقت‌ها به امتحان دیکته فکر می‌کنم. اولین امتحانی که در کودکی با آن روبه‌رو شدم!
چه امتحان سخت و غیرمنصفانه‌ای بود. امتحانی که در آن نادانسته‌های کودکی بی دفاع، مورد قضاوت بی‌رحمانه‌ی دانسته‌های معلم قرار می‌گرفت.
امتحانی که در آن با غلط‌هایم قضاوت می‌شدم نه با درست‌هایم. اگر ده‌ها صفحه هم درست می‌نوشتم، معلم به سادگی از کنار آن‌ها می‌گذشت. اما به محض دیدن اولین غلط، دور آن را با خودکار قرمز جوری خط می‌کشید که درست‌هایم رنگ می‌باخت. جوری که در برگه‌ی امتحانم آنچه خود نمایی می‌کرد غلط‌هایم بود.
دیگر برای خودم هم عادی شده بود که آنچه مهم است داشته‌ها و توانایی‌هایم نیست؛ بلکه نداشته‌ها و ضعف‌هایم است.
بعدها وقتی به برادر کوچک‌ترم دیکته می‌گفتم همان‌گونه قضاوت کردم که با من شد و حتی بدتر. آنقدر سخت دیکته می‌گفتم و آنقدر ادامه می‌دادم تا دور غلط‌های برادرم خط بکشم.
نمی‌دانم قضاوت‌های غلط با ما چه کرد که امروز از کنار صفحه صفحه‌ی مهربانی دیگران می‌گذریم. اما با دیدن کوچک‌ترین خطا چنان دورش خط می‌کشیم که ثابت کنیم تو همانی هستی که نمی‌دانی... که نمی‌توانی!
کاش آن روزها معلمم، چیز مهمتری از نوشتن به من می‌آموخت. این روزها خیلی سعی می‌کنم دور غلط‌های دیگران خط نکشم. این روزها خیلی سعی می‌کنم که وقتی به دیگران می‌اندیشم، خوبی‌هاشان را ورق‌ ورق مرور کنم. کاش بچه‌های‌مان مثل ما قضاوت نشوند.
♍️

07/12/2021


امیدوارم هر بار امیدت را گم کردی بلد باشی دوباره پیدایش کنی؛ جوری که کم ترین زمان را فدای نابلدی کنی.

برایت آرزو می کنم بالاخره با پوست و خونت عجین شود که در این زندگیِ عجیب هیچکس جز خودت به فریادت نمی رسد
این لعنتی را ممکن کن
" به خودت بیشتر از هر کس و هر چیز بِرِس "

شاید در تنگناهای این مسیر تنها چیزی که به کارت بیاید این باشد که به کوله ات سر بزنی و در هر قدم تاکید کنی
" ادامه دادن کارِ زنده هاست "
رویا ببافی
و همزمان
توقعت را از خودت و آسمان بالای سرت و زمین زیر پایت در منطقی ترین سطحِ ممکن نگه داری
به معنای کاملِ این جمله
" مراقبت کن از خودَت "


کانال تلگرام 👇👇👇
https://telegram.me/fitbest #فیتنس
#کالری


#فیتنس #تغذیه #باشگاه #ورزش #تهرانپارس ♍️

خودتو به‌ حالِ خودش رها نکن ، زندگی خیلی وقت‌ها به سازت نمیرقصه اما دلیل نمیشه توام بندازی رو دنده لج و به سازش نرقصی! ی...
13/11/2021

خودتو به‌ حالِ خودش رها نکن ،
زندگی خیلی وقت‌ها به سازت نمیرقصه اما دلیل نمیشه توام بندازی رو دنده لج و به سازش نرقصی!
یه رقصنده‌ی ماهر باش که روزگار هر سازی زد، برقصی باهاش.
اصلا سازم نزد تو برقصی!
هرجا دیدی رو پاهات بند نمیشی دستِ خودتو بگیر و امیدو عصای دستت کن و با تکیه بهش بازم قدم بردار و جلو برو.. اما نشین ... واینستا ... از رویاها و اهدافت دست نکش!
اونجا که مایوس و زمین خورده چشماتو از اشک بستی، قبل اینکه چشماتو وا کنی رویاتو بغل کن.
با رویات برقص ... هر روز بگیرش تو آغوشت و باهاش برقص!
زندگی نمیتونه رقصِ تو و رویاهاتو تماشا کنه و پانشه برات دست بزنه؛
نمیتونه دیگه سازشو برات کوک نکنه؛
دلِ زندگیو ببر!
مخشو بزن با لبخند و حرفای قشنگ و بذار عاشقت شه ؛
زندگیتو اهلی کن؛ باهاش طرحِ رفاقت بریز ؛
بهش وعده بده که باهاش میرقصی.. اونوقت مجبوره دستاتو بگیره و باهات راه بیاد و بهت لبخند بزنه و با آهنگِ دلت هماهنگ شه.
رقصنده باش!
زندگی یه رقص شاد و طولانی میتونه باشه جای یه جنگِ نابرابر و بی‌پایان....
‌.
♍️

Address

Tehranpars Sq.
Tehran

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Bita Khaki posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Bita Khaki:

Share

Category