29/12/2021
לכל אחד מאיתנו יש תקופות טובות יותר וגם פחות טובות בחיינו.
אנחנו חווים משברים, קשיים, לחצים, שגרה עמוסה ועוד כמה דברים שיכולים להשפיע לנו על שגרת האימונים והתזונה.
אני לא חושב שיש אדם שלא הרגיש ירידה במוטיבציה, ירידה בחשק, ירידה בהתמדה באימונים, ירידה בהקפדה על תפריט התזונה ובעיקר נפילת מתח בכל מה שקשור בשגרה שהוא בנה לעצמו.
תנו לי להגיד לכם משהו ….
זה בסדר גמור ואפילו נורמלי שיקרה דבר כזה!
אנחנו בני אדם, רובנו מונעים מרגשות שמשפיעים לנו באופן ישיר על חיי היום יום שלנו.
וכשאדם חווה תקופות פחות טובות, זה לגיטימי לגמרי להבין שמותר להוריד טיפה רגל מהגז, מותר רגע להרשות לעצמי לאכול קצת יותר ״שטויות״, מותר לוותר על אימון אחד בשביל לתת לגוף ולנפש מנוחה קצרה, מותר לצאת מה״לופ״ הזה שאנחנו רגילים להיות בו.
ולהתרכז בדבר הכי חשוב - בעצמנו!
לעשות מה שעושה לנו טוב באותו רגע גם אם זה לא משהו ש״מותר לנו״ לעשות.
הנפש והגוף תלויים אחד בשני בצורה ישירה.
לכן אנחנו צריכים לפעמים לעצור את מירוץ החיים כדי למלא מצברים ולחזור לשגרה רעבים יותר, חזקים יותר, רעננים יותר ועם הרבה יותר מוטיבציה!
ואל תשכחו דבר אחד חשוב - אנחנו בני אדם.