Or Diamant - personal trainer

Or Diamant - personal trainer אימוני כוח, חיטוב ועיצוב הגוף, אימונים אירוביים, אימוני TRX , אימונים פונקציונליים, אימוני גמישות ויציבה
יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך (:

12/07/2021

מה הוא מאמן?
זה לא מקרי שהשורש א.מ.ן נמצא בתוך המילה מאמן. וכדי להיות מאמן טוב, את/ה צריך שיהיו לך תכונות מיוחדות וחוזקות ייחודיות.

אתה צריך להיות אומן - מיומן ומומחה בתחום👑
אתה צריך שיתנו בך אמון - היכולת לסמוך עליך ולהאמין בך, שזה הבסיס לכל קשר🤝
אתה צריך אמונה - בעצמך וביכולת שלך לעשות שינוי במתאמן שלך, לקדם אותו לעבר המטרה המשותפת שלכם⛳️
אמינות - אתה צריך לתת מענה מדויק ולשמש ככתובת הזמינה והנוחה עבור המתאמנים שלך🏡
אומנות - הצורה בה הפרטים מסודרים ומופיעים במרחב האימון שלך ומייצרים אין סוף הזדמנויות להצלחה עבור כל מתאמן שלך🥇
אימון - היכולת להתמיד, לחזור, לשנות, להשתוקק ולהשתפר יום יום, שעה שעה כל פעם מחדש😍

כל התכונות והחוזקות האלה: אמונה, אמון, אומנות, אמינות, אימון הן רק חלק מהדברים הנחוצים למאמן גדול.
ואם את/ה מרגישים שיש את כל זה למאמנ/ת שלך, זכית!
רוצה ליצור שינוי משמעותי בחיים? להרגיש יותר טוב עם עצמך? להיות בריאה חזקה ופעילה יותר?
לפרטים נוספים ואימון ניסיון - 0502050255 אור ☺️

אין ספק שאימון כוח לשרירי הגוף זה חשוב..מאוד💪🏻אבל אימון שרירי המוטיבציה – אפילו יותר! 🙌🏻כשאנחנו מחליטים להשיג מטרה מסוימ...
28/01/2021

אין ספק שאימון כוח לשרירי הגוף זה חשוב..מאוד💪🏻
אבל אימון שרירי המוטיבציה – אפילו יותר! 🙌🏻

כשאנחנו מחליטים להשיג מטרה מסוימת או להתחיל תהליך, לא משנה איזה, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהתהליך יהיה כרוך בהשקעה של זמן ומשאבים, אנחנו צריכים להיות סבלניים, להתמיד ולא פחות חשוב – לרצות את זה באמת🙏
מה שמניע את כל הדברים האלה שציינתי בסופו של דבר זו המוטיבציה שלנו.
אני בטוחה שאין אחד שלא מצא את עצמו בסיטואציה של חוסר מוטיבציה🥵
זה יכול להיות רגע במהלך היום, זה יכול להיות יום שלם, כמה שעות, זו יכולה להיות גם תקופה... וזה בסדר! לא צריך להילחץ, זה קורה לכולנו♻️
החוכמה היא לזהות מתי זה קורה לנו ולדעת איך להצית מחדש את המוטיבציה כדי לנוע שוב לעבר המטרה שלנו🎯
שריר המוטיבציה זה שריר כמו כל שריר בגוף.
אף אחד לא נולד עם מוטיבציה וכדי לפתח אותה ולחזק אותה צריך לעבוד עליה.
לפעמים המוטיבציה גבוהה יותר, לפעמים קצת פחות ועל זה אנחנו צריכים לעבוד 💪🏻
מצרפת לכם כמה עצות שיעזרו לכם לאמן את המוטיבציה:
✅תציבו לעצמכם מטרה פשוטה – לפעמים מטרות גדולות ומורכבות יכולות להרתיע אותנו, לכן עדיף לקבוע מטרה פשוטה וברת השגה. כשנגיע אליה, נציב לעצמנו עוד מטרה קצת יותר מאתגרת.
✅תמצאו פרטנר לאימונים - הרבה יותר קל להתאמן עם עוד מישהו, מאשר לבד. לא רק שזה יתן לכם מוטיבציה, זה גם יהפוך לכם את האימון למהנה יותר.
✅תתאמנו עם מוזיקה – תכינו לכם פלייליסט שווה שאתם אוהבים, שישמור אתכם ערניים וחדים לאורך כל הפעילות.
✅אין לכם כוח? תעשו בכל זאת – גם אם אתם ממש מותשים וחסרי כוח, גם אם עבר עליכם היום הכי נוראי בעולם והדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה להתאמן – תתאמנו! תיזכרו במטרה שלכם, ואפילו אם תעשו רק חצי אימון או אפילו פחות מזה, לפחות עשיתם משהו שמקדם אתכם לעבר המטרה שלכם. רק משמעת גבוהה מביאה לתוצאות.

כמובן שחשוב מאוד להקפיד על שעות שינה ותזונה מאוזנת כדי ליצור אצלנו בגוף את התנאים האופטימליים לאימון טוב 😊
יש לכם רעיון נוסף להגברת המוטיבציה? 💪🏻
שתפו אותי בתגובות 👇🏻👇🏻👇🏻

מה עשיתם היום כדי להתקדם לעבר המטרה שלכם? 🤔כדי להצליח להגיע למטרות שאנחנו מציבים לעצמנו (ירידה במשקל/חיטוב), אנחנו צריכי...
24/12/2020

מה עשיתם היום כדי להתקדם לעבר המטרה שלכם? 🤔

כדי להצליח להגיע למטרות שאנחנו מציבים לעצמנו (ירידה במשקל/חיטוב), אנחנו צריכים להתאים את המטרות שלנו לחיים שלנו ולא את החיים שלנו למטרות שלנו. אחרת זה יחזיק לנו יום, יומיים, שבוע, חודש, חצי שנה אבל בסוף נגיע לנקודת המוצא ההתחלתית כי לא ביצענו את ההתאמות המתאימות לנו.

כדי לרדת במשקל/ להתחטב, אנחנו צריכים לייצר אצלנו בגוף גרעון קלורי. משמעות הדבר היא להוציא יותר מאשר אנחנו מכניסים. הדרך הטובה ביותר להיות בבקרה על מה שנכנס לנו לגוף היא להכין לבד את האוכל שלנו ולמדוד אותו. רוב האנשים באמת עושים את זה, אבל יש גם את אלה שזה פשוט לא יקרה איתם🥴
אנשים שמבלים את רוב היום על הכביש, אנשים עם לוז דינמי, אנשים שלא יודעים כל כך לבשל, אנשים שאין להם גישה למקרר וכו'.

אז אין הרבה ברירות, אלא לאכול בחוץ. תקלה רצינית, אבל אפשר לפתור אותה.
כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם:

1. נסו להימנע מתבשילים או מאכלים עם הרבה שמן ותיבול. אם הייתם יודעים כמה קלוריות מכיל ה"סלט בריאות" שאתם מזמינים כל צהרים בעבודה אולי הייתם כבר אוכלים המבורגר ממקדונלדס. שמן זית, אבוקדו, טחינה, חמוציות, קרוטונים ואגוזים אמנם בריאים אבל גם מאוד שמנים. כנ"ל גם לגבי תבשילים עשירים מדי בשמן.

2. נסו לאכול במקומות שמציינים את הסימון התזונתי של המאכל. למשל מקדונלדס/ ארומה. אם תכנסו לאתר שלהם תראו שליד כל מנה כתוב את הערך הקלורי המדויק שלה. אפשר להרכיב ארוחות מעולות. כמובן שלא המבורגר ענק עם ציפס אבל יש שם כמה מנות עם ערכים מעולים.

3. נסו לאכול מאכלים פשוטים שקל יחסית להעריך אותם מבחינה קלורית.
למשל : 100 גרם חזה עוף = 114 קלוריות
סלט ירקות בלי שמן = 100 קלוריות
פיתה = 250 קלוריות

ככה תוכלו להרכיב משהו וגם אם אתם לא ממש מדייקים לפחות אתם בכיוון.
כל עוד אתם מכינים את האוכל שלכם ולא ההוא שמפנק בשמן בסלט או ההיא שמפנקת בשווארמה עם חתיכות שומן.
תעשו בחירות נכונות ותשקיעו בעצמכם ובגוף שלכם. ותזכרו - תמיד יש פתרונות, גם עבור אלו שלאכול בחוץ זה חלק מהחיים שלהם.

אחלה של סופ"ש 😊

האמת היא שאני לא יודעת כמה המתאמנות שלי שוקלות, כמה קלוריות הן מכניסות לגוף ביום, מה אחוז השומן שלהן ביחס לשריר או אם הן...
18/11/2020

האמת היא שאני לא יודעת כמה המתאמנות שלי שוקלות, כמה קלוריות הן מכניסות לגוף ביום, מה אחוז השומן שלהן ביחס לשריר או אם הן חס וחלילה החליטו לאכול ארוחת שחיתות אתמול.
לא רק שזה לא מעסיק אותי, זה גם לא מעניין אותי.
מה אני כן יודעת? אני יודעת מה שאני צריכה לדעת.
אני יודעת מה הן עשו היום לפני שהגיעו לאימון. אני יודעת מי האנשים הקרובים אליהן בחיים ואת איכות הקשר שלהן עם המעגל הקרוב אליהן. אני יודעת מה הן עושות בשגרת החיים שלהן, אני יודעת מתי הן באות חזקות ומלאות מוטיבציה ומתי הן לא ישנו בלילה. אני יודעת מתי קשה להן באמת ומתי הן משחקות אותה כדי לקבל הנחות באימון. אני גם יודעת למה הן מבואסות ואיך אפשר במהלך האימון לתת להן את הכוח שלהן בחזרה (כל אחת בדרך שונה ומיוחדת) כדי לגרום להן להרגיש הכי חזקות, כי זה מה שהן.
אני יודעת שאני אהיה שם בשבילן בשמחות וגם ברגעים הקשים. בכל אבן דרך משמעותית שהן יעברו בחייהן. אני אהיה שם, לא משנה מה. תמיד.
בקיצור, יש לי מתאמנות ואני יודעת עליהן כל מה שאני צריכה לדעת והן חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ❤️

מה זה אימון טוב לדעתי? 🤔אימון טוב הוא אימון שילווה אתכן גם אחרי שהוא נגמרחולצה רטובה מזיעה שבאה ממאמץ, חיוך שבא אחרי שהצ...
18/08/2020

מה זה אימון טוב לדעתי? 🤔

אימון טוב הוא אימון שילווה אתכן גם אחרי שהוא נגמר
חולצה רטובה מזיעה שבאה ממאמץ, חיוך שבא אחרי שהצלחנו להרים משקל קצת יותר כבד מהאימון שעבר, שרירים קצת תפוסים וגוף שמרגיש גאה ומסופק👑
המתאמנות שלי יודעות, אצלי באים לעבוד! מהרגע שהאימון מתחיל מתרכזים רק בו וכל השאר, יחכה לאחר כך.
אנחנו עובדות קשה, מזיעות, מחייכות, מתאמצות, מרימות ומפתיעות את עצמנו כל אימון מחדש🎊
ועל התוצאות של העבודה הקשה, אתן מדווחות לי יום יום. גם אם זו לא הייתה המטרה שלשמה הגעתן להתאמן, גיליתן כמה לספורט יש חלק חשוב ומרכזי בחיים שלכן
אתן מרגישות חיוניות במהלך היום, מלאות באנרגיה, הביטחון העצמי משתפר, המצב רוח שמשתפר, אתן מחייכות יותר, ואתן חזקות יותר!!
ומי לא רוצה להרגיש חזקה?💪🏻
רוצה ליצור שינוי משמעותי בחיים? להרגיש יותר טוב עם עצמך? להיות בריאה חזקה ופעילה יותר?
לפרטים נוספים ואימון ניסיון - 0502050255 אור ☺️
‏ #מאמנתאישית #מאמנתכושראישית #כושר #מוטיבציה #אימוןאישי #אימוןזוגי #אימוןפונקציונלי

מה יש בתפוז שאין במיץ סחוט? מה יש במיץ סחוט שאין בתפוז? 🍊בעיקרון, מיץ סחוט הוא סוכר פשוטבסחיטת פרי אין אובדן רב של ויטמי...
26/07/2020

מה יש בתפוז שאין במיץ סחוט? מה יש במיץ סחוט שאין בתפוז? 🍊
בעיקרון, מיץ סחוט הוא סוכר פשוט
בסחיטת פרי אין אובדן רב של ויטמינים וכשאנחנו קונים מיץ סחוט טבעי מהסופר הוא חייב להיות עשוי מהפרי ללא כל תוספת. מה שכן, אותו מיץ עובר תהליך שנקרא "פיסטור" (חימום) על מנת להאריך את חיי המדף של המוצר. התהליך אינו משנה את הרכב המוצר, רק משנה מעט את הטעם😋
הסיבה שממליצים על התפוז המלא ולא על מיץ סחוט זה בגלל העובדה שיש בו סיבים תזונתיים (הלבן) אשר תורמים לתחושת השובע 🤤

אז במה תבחרו? מיץ סחוט טבעי? או תפוז?🤔
רוצה ליצור שינוי משמעותי בחיים? להרגיש יותר טוב עם עצמך? להיות בריאה, חזקה ופעילה יותר?
לפרטים נוספים ואימון ניסיון - 0502050255 אור ☺️
‏ #מאמנתאישית #מאמנתכושראישית #כושר

למה צריך מאמנת כושר אישית? 🤔אני שומעת את השאלה הזאת לא מעט.. אז למה באמת צריך אם ״אני יודעת להתאמן לבד״ ו ״אני מכיר את כ...
20/07/2020

למה צריך מאמנת כושר אישית? 🤔

אני שומעת את השאלה הזאת לא מעט.. אז למה באמת צריך אם ״אני יודעת להתאמן לבד״ ו ״אני מכיר את כל התרגילים בעל פה״ או ״יש לי מנוי לחדר כושר״ ????? 😱🤷🏼‍♀️

אז תנו לי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולהציג לכם כמה יתרונות משמעותיים:
1. אתם לא יודעים מאיפה ואיך להתחיל או מתאמנים המון זמן ולא רואים תוצאות🥵
2. משתעממים מהר מדי באימון 🤯
3. צריכים תמיד אתגרים חדשים 🧗🏼‍♀️
4. מחפשים תמיכה מבחוץ שתעודד אתכם להמשיך ולהתמיד👏🏻
5. צריכים מישהו שירים אתכם כשאתם למטה👯‍♀️
6. מישהו לשתף אותו בבעיות וקשיים שמלווים בדרך להשגת המטרה שלכם👬
7. צמצום *משמעותי* בהיקף הפציעות ובעומס ☄️
8. מרגישים שצריכים הכוונה, השגחה ותוספת ביטחון בזמן האימון💪🏻

בנוסף לכל, מאמנת אישית תחסוך לכם זמן והזמן שלכם הוא יקר! אל תראו מאמנת אישית כהוצאה, תראו אותה כהשקעה בדברים הכי חשובים לכם שזה בראש ובראשונה הבריאות שלכם הנפש שלכם וכמובן הגוף שלכם.

רוצה ליצור שינוי משמעותי בחיים? להרגיש יותר טוב עם עצמך? להיות בריאה חזקה ופעילה יותר?
לפרטים נוספים ואימון ניסיון - 0502050255 אור ☺️
#מאמנתאישית #מאמנתכושראישית #כושר

יש רגעים, נגמרות לי המילים🙈אל תנסי להיות מושלמת ואל תנסי לרדת במשקל מהר מדי, הכל צריך להיות מחושב ומתוכנן⏱כשיורדים לאט, ...
10/05/2020

יש רגעים, נגמרות לי המילים🙈
אל תנסי להיות מושלמת ואל תנסי לרדת במשקל מהר מדי, הכל צריך להיות מחושב ומתוכנן⏱
כשיורדים לאט, יורדים בטוח והתוצאות נשמרות לאורך זמן. 🏆
בסופו של דבר, התוצאה לא חשובה כמו הדרך! 🧗🏼‍♂️
זאת דנהלה שלי (למי שעדיין לא הכיר מהסטורי) ❤️
דנה הגיעה אליי כשהיא רק בת 14, וכשאני הייתי בתחילת דרכי כמאמנת כושר.
עברנו תהליך מטורף ביחד, תוצאות מטורפות אפילו יותר וגאווה ענקית אחת גדולה ❤️
אין קיצורי דרך, אין עיגולי פינות, אין תרוצים! עובדים קשה, מתמידים ומשיגים את המטרות👏🏻 אנחנו כבר בדרך לסמן V על המטרה הבאה, ומה איתך? 🤔

רוצה ליצור שינוי משמעותי בחיים? להרגיש יותר טוב עם עצמך? להיות בריאה חזקה ופעילה יותר?
לפרטים נוספים ואימון ניסיון - 0502050255 אור ☺️

קצת קורונה אז מפסיקים?!?👊🏻 #בליויתורים  #לאנשברים אימונים אישיים, זוגיים ובקבוצות, בבקעת אונו והסביבה. לפרטים נוספים : 0...
11/03/2020

קצת קורונה אז מפסיקים?!?👊🏻
#בליויתורים #לאנשברים
אימונים אישיים, זוגיים ובקבוצות, בבקעת אונו והסביבה. לפרטים נוספים : 0502050255 - אור

בשנים האחרונות אין ספורט מושמץ יותר מהריצה. אמרו עליה שהיא מתישה, עלולה לגרום להתקף לב, שהיא פוגעת בגוף, הורסת את הברכיי...
22/07/2019

בשנים האחרונות אין ספורט מושמץ יותר מהריצה. אמרו עליה שהיא מתישה, עלולה לגרום להתקף לב, שהיא פוגעת בגוף, הורסת את הברכיים, שעדיף לעשות הליכה ומה לא.
אבל תתפלאו לשמוע שלריצה יש גם יתרונות רבים, ואם שומרים על כללי ריצה נכונים אפשר להנות, להוריד קלוריות בכיף ואפילו להתמכר. 🏃🏼‍♀️🏃🏽‍♂️
4 סיבות טובות לרוץ:
•ריצה היא דרך טובה לשחרר מתח ולחץ. כשהיא משולבת בתוכנית הרזיה, ריצה תורמת לירידה במשקל ומאפשרת לשרוף קלוריות מהר יותר מסוגי ספורט אחרים.
•ריצה היא שיטת אימון נוחה זמינה ועצמאית. כל אחד יכול לרוץ בקצב שנוח לו, עם פרטנר או בלי, בלאורך זמן שהוא בוחר ובשעה שנוחה לו.
•הריצה היא הדרך היעילה ביותר לביצוע אימון סבולת לב ריאה. חצי שעה של אימון, ארבע פעמים בשבוע, יכולה להביא לרמת כושר מעולה תוך זמן קצר יחסית.
•הריצה לא יקרה וקלה מאוד ללימוד. כל מה שצריך זה נעליים טובות ונוחות לרוץ איתם, בגדי ספורט נוחים וכוח רצון.

למה אתם מחכים?? מי שעדיין לא יצא לריצה השבוע, זה הזמן🏃🏼‍♀️🏁🕣🏃🏽‍♂️

אז כמו בכל חג, גם לחג פורים יש את המאכלים שמאפיינים אותו🤡למשל, אוזני המן!👂🏻אוזן המן מכילה כ 150-200 קלוריות ליחידה אחת.🤭...
19/03/2019

אז כמו בכל חג, גם לחג פורים יש את המאכלים שמאפיינים אותו🤡

למשל, אוזני המן!👂🏻

אוזן המן מכילה כ 150-200 קלוריות ליחידה אחת.🤭

אוזן המן אחת, שווה בערך הקלורי שלה ל:
שתי כוסות קולה, 4 פרוסות לחם שיפון, 600 גרם ברוקולי, קורנפלקס (30 גרם) + יוגורט 1.5%, סלט ירקות גדול + מאה גרם גבינה בולגרית 5%, לחמניה קלה + פרוסת גבנ"צ לייט + סלט קטן.

ניסיתי לחשוב ולמצוא משהו טוב באוזן המן, האמת שהתשובה הראשונה שחשבתי עליה זה שהיא פחות מזיקה מסופגניה🍩
אבל אם בכל זאת בא לנו להתפנק, כי הרי לא כל יום חג, אפשר להפוך את האוזן המן למאכל קצת פחות מזיק ואפילו עם ערכים תזונתיים.🍴
אז איך עושים את זה?🤔
✅מכינים את האזני המן בבית! ככה יש לנו שליטה ונדע בדיוק מה האוזני המן שלנו מכילות.
✅נדאג שהבצק שממנו עשויות האוזני המן יהיה דק.
✅נשתמש בקמח מלא/קמח שקדים.
✅נוסיף מעט סוכר/ בלי סוכר בכלל.
✅חמאה במקום מרגרינה.
✅נמלא את האוזן המן במילוי עם ערך בריאותי. (תמרים, פרג, חלבה, אגוזים)

חג פורים שמח לכולם 💪🏻🤡

מי אמר שרק לימון מוסיף המון? 🍋👎🏻גם מלפפון מוסיף לא פחות ותתפלאו, זה אפילו טעים! 🥒אז מה יש לנו בירק הזה ולמה הוא כל כך טו...
17/03/2019

מי אמר שרק לימון מוסיף המון? 🍋👎🏻
גם מלפפון מוסיף לא פחות ותתפלאו, זה אפילו טעים! 🥒

אז מה יש לנו בירק הזה ולמה הוא כל כך טוב?
*יש בו המון מינרלים 💧
*הוא מוריד לחץ דם ⏬
*מלא ויטמינים ונוגדי חימצון💫
*משפר את מראה העור והשיער💇🏼‍♀️
*עוזר לירידה במשקל💪🏻
*מונע התייבשות 😵
*ואם קמתם עם קצת הנגאובר, הוא בטוח יעזור 😏

אז אתם כבר יודעים מה להוסיף לכוס מים הבאה שלכם?

Address

Or Yehuda

Telephone

0502050255

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Or Diamant - personal trainer posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Or Diamant - personal trainer:

Share

Category