30/09/2018
❤חזרה לשגרה אחרי החגים❤
אחרי אינסוף סופ"שים שלא נגמרים
שגרמו לחלקנו לשכוח כבר איזה ימים יש עוד בשבוע 😂
מחר סוף סוף אפשר לומר באופן רשמי שהחגים מאחורינו 🙏
אם אתם מרגישים שאיבדתם טיפה את הדרך
הפוסט הזה בול בשבילכם!
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לחזור לתלם ובמהירות :
🔸️רישום ותכנון מראש :
כן ,כן!
זה הזמן להוציא דף , לקחת עט ולרשום את סדר הארוחות שלכם למחר .
ברגע שתהיו מאורגנים בראש תוכלו גם להכין את האוכל שלכם מראש וכך למנוע נפילות וחריגות מיותרות .
כי ביננו ,כמה פעמים קרה לכם שהגעתם עם הלשון בחוץ הביתה רעבים ממש אבל שום דבר לא מוכן 😨
ואז פשוט חטפתם מכל הבא ליד 🚫
עם תכנון והכנה מראש אין נפילות 💪
🔸️נוזלים :
מים מים וששון 💧💧💧
יש כל כך הרבה מה לרשום בנושא הזה
אקצר ואסכם -מים זה בריאות!
מסייע לחילוף החומרים ושומר על עור גופנו.
הרבה פעמים אני שומעת משפטים כמו"אני לא מסוגלת לשתות מים" "מים זה מגעיל"
גם לזה יש פתרונות
ניתן להכניס לבקבוק עלי נענע לשדרוג הטעם 😃
תצמידו לידכם בקבוק מים
מבטיחה לכם שאחרי יומיים הגוף שלכם ידרוש לבד ולא תצטרכו להתאמץ 😉
בגדר המלצה בלבד: תשתו לפחות 1.5 ליטר מים ביום .
🔸️ פעילות גופנית:
נגמרו החגים ועליתם טיפונת במשקל?
זה הזמן לחזור לאימוני אירובי🚴♀️🏊♀️
תזכרו תמיד שסוג האימונים צריך להיות תואם למטרה האישית שלכם ואחרי שתתאפסו תחזרו לשלב אימוני כח 🏋️♀️
אז איך לבנות לעצמכם שגרה שתחזיר את גופכם ל"לפני החגים"?
אם אנחנו מדברים על הליכה אפשרי לשלב גם יום יום אם תרצו .
במידה ומדובר באימונים כמו למשל: ספינינג /אירובי מדרגה/טרמפו פיט אני ממליצה לשלב כפעמיים בשבוע .
דוגמאות :
**3-4 אימונים בשבוע , 45 דק עד שעה כל אימון**
יום ראשון- ריצה(תקבעו יעד של ק"מ מול זמן)
יום שלישי-טרמפו פיט
יום חמישי- ספינינג
או
יום ראשון ריצה (תקבעו יעד של ק"מ מול זמן)
יום שני -אירובי מדרגה
יום רביעי- ספינינג
יום שישי-ריצה
הכי חשוב תבחרו אימונים שאתם אוהבים ומתחברים אליהם כך שתתמידו לאורך זמן 🏋️♀️
בנימה אישית .
אל תרגישו רע ,אל תכעסו על עצמכם
אכלתם נהנתם ?
מחר יום חדש 🧘♀️
תזכרו,בסופו של דבר כל בחירה נכונה תעזור לכם לחזור למסלול.
מאחלת לכולנו חזל"ש קלה ומהירה 🙏
לשאלות נוספות
ניתן לשלוח בפרטי ❤
*פוסט זה בגדר המלצה בלבד
ונכתב מנקודת מבט אישית
ומניסיון עצמי .