06/02/2024
"אני מפחדת לעשות נזק"
יצא לי לשמוע את זה לא מעט פעמים
אצלי בקליניקה.
הפחד הזה שנגרום לעצמנו נזק עם הגוף שלנו.
זה קצת אבסורד, לא?
הפחד הזה משתק אותנו ולא נותן לנו
לפעול ולהניע את המערכת שגם ככה חורקת.
שלמעשה מה שהיא צריכה כרגע...זה...
תנועה!
התנועה מקדמת ריפוי
כי היא מקדמת תנועה של דם
ובדם יש את מע' החיסון
שמפנה ומרפאה את הדלקתיות.
הכאב משתק ומתעתע.
גורם לנו לרצות להיות בקיפאון
לא לזוז. שלא יבוא שוב הכאב.
זה לא נעים בכלל.
לפעמים במנוחה
לפעמים במאמץ
כל אחד ואחת שונה
ולכל אחד המתכון לריפוי
יהיה שונה.
הפיתרון מורכב ממשוואה די שפוטה.
מנוחה+תנועה+חשיבה חיובית
וכמובן תזונה שתומכת בכל זה.
= תנאים אופטימליים לריפוי
לפעמים צריך עזרה חיצונית
ולפעמים לא.
יש הרבה דרכים לעזור לגוף
רוצים לשמוע עוד?
חשבתי לעשות וובינר בדיוק על זה!
לדבר על דרכים לעזור לעצמנו
דרך תנועה
דרך תזונה
דרך שינוי דפוסי חשיבה
דרך חמלה
דרך עיסוי עצמי
תרשמו לי בתגובות ''תנועה'' ואשלח לכם עוד פרטים