17/03/2023
אל תתבלבלו
מדובר חבורה שעובדת בלהמריד את אוכלוסית הצופים בבית כנגד המשטר.
בכל מדינה מתוקנת אחרת בעולם ,
היו סוגרים להם את כל התקשורת.
ומשאירים אותם לגז'דר לבד באולפנים.
🇮🇱
זה הזמן של כולנו
לגלות אזרחות -למופת
ולקחת אחריות על המעשים שלנו.
אנחנו צריכים לזכור ,
שאנחנו לא לבד.
יש לנו כאן ילדים להשאיר אחרינו
ויש לנו מולדת אחת שהיא בית לכל הים היהודי.
אם כאן ניתן
לאספסוף חסר-גבולות וכסף
להשתלט לנו על מוסדות השלטון
נהיה כפופים לחסדיהם של
האנשים האכזריים הללו
שלא עוצרים באדום,
ודורסים ברגל גסה
את הסולידריות בחברה הישראלית .
יש לנו את הקשישים שלנו שאנחנו חייבים להם את השקט והבטחון כאן
ויש עולם שלם מעבר לים ומי שלא נח לו כאן
מוזמן להגיש בקשה לאו"ם
ולהקים לו מדינה משלו
במקום אחר.
כאן זה סוף פסוק
כל מפגין נגד המשטר
מבחינתי הוא
אוייב המדינה.