23/09/2020
למרות שבסגר יש לנו הרבה יותר זמן פנוי, והבטחנו לעצמנו כשהכריזו על הסגר להיכנס חזק לכושר או לפחות לשמר את מה שיש ולא להזניח, אני שם לב שהרבה יותר קשה לנו להרים את עצמנו מהספה, לקחת ציוד מינימלי שיש בבית ולצאת לפארק הקרוב לעשות כושר.
ולמה זה קורה? כי אנחנו אוהבים לדחות דברים שלא הכי בא לנו לעשות, ואפשר לקום מהספה עוד מעט אז אין לחץ.
אני שם דגש על הדברים שאני אוהב לעשות, שיש הרבה יותר סיכוי להתמיד בהם וככה לא להשחק ולהפסיק לצאת לאימון אחרי יומיים - שלושה (כמובן שאני לא מזניח לגמרי את השאר)
אם אתה אוהב לרכב וזה עושה לך טוב- צא לרכב. מעדיפים לרוץ? תרוצו.
בסגר, המטרה מספר 1 של הספורט בשבילי הוא הנאה ויציאה מהשגרה הזאת של הבית, ורק אחר כך המטקה של שיפור ביצועים. בשונה אולי מהשגרה הרגילה ששם אני יותר שואף לשיפור ומצוינות
בסרטון- אני יחסית בסוף האימון עושה תרגיל שאני אוהב, ועל הדרך גם משתפר בו🙂
אל תוותרו על הבריאות שלכם