14/10/2020
״ כנגד תאוריית החיידקים מעמידה הטבעונות תאוריה שונה על גורמי המחלה והיא תאוריית טוקסמיה .
לפי תאוריה זו נגרמות המחלות כתוצאה מהצטברות יתר של חומרי פסולת הגורמים להפרת האיזון הכימי , ההורמונלי והפיסי - מכני .
וכאשר יש הצטברות יתר של חומרי פסולת ( הרעלה ) הגוף נאלץ לנקוט אמצעי חירום ולבצע פעולות מיוחדות כדי להשתחרר מעודף הרעלים , לפעולות הנ״ל קוראים בשם מחלות מפני שהן מלוות בכאב, חום , חולשה ועוד המדאיגות את החולה ומפחידות אותו.. ובגלל חוסר ידע זה החולה מעוניין לדכא את אותם סימפטומים בעזרת סמים הנקראים תרופות .
הגוף נחלש ע״י גורמים חיצוניים ואף ניגרמת לו החרפה במחלה .. ממחלה אקוטית רגעית למחלה כרונית החוזרת על עצמה !
להלן כמה מגורמי סיכון עיקריים
1. תזונה לא נכונה
2. זיהום אוויר , קרינה
3. עודף משקל
4. עישון
5. חוסר בפעילות גופנית
6. מתח נפשי
7. שימוש בתרופות ״
(יצחק בן אורי)
אני נתקלת בהמון חוסר ידע בציבור ורואה איך אנשים נופלים לתיסכול ולהפחדות של התקשורת לגבי מחלות ( וירוסים וחיידיקים)
בואו ניקח כל אחד כלפי עצמו את האחריות על הבריאות שלנו ונמנע הרבה בעיות בעתיד .