30/03/2022
שנים שסבלתי מדימוי עצמי נמוך.
הייתי מסתכלת במראה ופשוט לא מרוצה ממה שאני רואה.
הלוואי והייתי יכולה לחזור אחורה ולדבר עם עצמי.
להגיד לאותה ילדה שהיא מדהימה כמו שהיא.
שהשאיפה לשלמות היא הרסנית.
לא משנה כמה הייתי מוצלחת, יפה, רזה…
לא אהבתי את עצמי.
ניסיתי את כל הדיאטות הקיימות
חלמתי על הגוף המושלם
ולא משנה כמה ירדתי במשקל, לא הייתי מרוצה.
מכירות את המשפט
"כשאגיע ל60 קילו אהיה הכי מאושרת בעולם"
זה לא נכון!
כי אז כשתגיעי ל60 קילו את תגידי "לא זה לא מספיק… כשאגיע ל55 קילוגרם, אני סוף סוף אוהב את עצמי ואהיה מאושרת"
וכמו "מעגל קסמים" שחוזר על עצמו- לעולם לא תהיי מאושרת. מנסיון.
היום אני יכולה להגיד, אחרי הרבה עבודה, שהשתנתי!
הגישה שלי כלפי עצמי, החשיבה שלי, הדיבור שלי כלפי ואל עצמי, היחס… הכל השתנה.
ממש התאמנתי ועבדתי על זה!
עם הזמן התחלתי סוף סוף לאהוב את הדמות שאני רואה במראה. לקבל את הגוף שלי, להשלים עם עצמי ולהיות גאה!
אז למי שמזדהה איתי,
אני רוצה לתת לכן מספר טיפים שאתן יכולות להתחיל ליישם כדי לעשות שינו:
1. כל בוקר תכתבו לפחות 5 דברים שאתן אוהבות בעצמכן
2. כל פעם שאת מסתכלת על עצמך במראה, תחייכי לעצמך, תגידי לך כמה את יפה, כמה את מדהימה פנימית וחיצונית.
3. תפסיקי להילחם בעצמך, לנסות לרדת במשקל בכוח ולסבול! את כנראה קודם כל צריכה לשנות את המיינדסט שלך.
4. תעזרי באשת מקצוע! אל תתביישי. זה ישנה את חייך.
5. אין "גוף אידיאלי", המדיה שקרנית, החיים הם לא אינסטגרם. אל תנסי להיות מישהי אחרת שהיא לא את.
בתהליך ליווי האישי שאני עושה,
אחד הדברים המרכזיים שאנחנו עובדות עליהם
זה אהבה עצמית.
כי השינוי מתחיל קודם כל בראש.
אם את מרגישה שזה מדבר אליך,
אני מזמינה אותך לפנות אליי ונשוחח על תכנית הליווי שתשנה את חייך❤️