29/11/2020
今朝跑咗個10k time trial~
自疫情起本地所有比賽取消,一直都只係默默練習,但冇機會去檢驗成果。。。呢一年改變好大,首先係練習量提升,但咁樣並唔足夠。應該點去安排自己嘅練習呢?每個月400k?每次一定要跑4分披?最後搵到嘅就係睇心率跑。上堂就衝速度課,其餘日子就跟心率慢跑,適當時候加一啲變速去刺激自己身體。為咗支持咁大嘅訓練量,閒時亦都需要加插體能訓練和大量嘅拉筋,從而減少自己受傷嘅機會~ 不得不提及嘅係八月龍sir嘅姿勢改良班真係對我影響好大,佢令我更多咁去思考點樣可以令身體跑得更慳力~
自問自己為跑步都付出咗一定嘅心機,所以到最後起跑前心情好平靜~ 好似大迫傑所講,如果該做嘅事都已經做咗,站在起跑線上就可以比較看得開~ 最後10k跑41'17",比舊記錄快咗3′08”~ 時間就中間啦,比上不足比下有餘,下次應該都係會繼續以一個鐘內完成十公里為主要目標~~~
#唔跑唔知身體好