05/06/2026
★𝗜’𝗠 𝗦𝗧𝗜𝗟𝗟 𝗦𝗧𝗔𝗡𝗗𝗜𝗡𝗚★
第一屆,愚勇並行,膽大包天,咩都無申請就搞 ~ 喪。
第二屆,30幾度運動場高溫倉鼠跑,照搞 ~ 癲。
今屆,正式入紙,面對十幾個警區及區議會,再加各相關政府部門,三個幾禮拜日夜車輪戰,幾近力竭,有無諗過放棄 ? 無,嚟咪嚟 !
倒帶回最初,點解要搞 Why not 100? 友人移民 Winnipeg,辦百公里環城路跑籌款,意義深遠;再觀乎東瀛嘅「箱根駅伝」每年皆熱血沸騰,更是推波助瀾。得出結論 ~ 香港可唔可以 ? 諗「可唔可以」都嫌婆媽,直接嚟 ~「點樣先可以」。結果,憑 Why not Run?! 三條嘍囉嘅蠻勁,再加上一班物以類聚嘅戰友,咬緊牙關嚟到第三屆,亦係最大考驗嘅一屆,承蒙各方神靈庇佑,與及參加者們嘅支持,我們算是通過了這場考驗,終得其成,心力交瘁但足以自豪,東瀛有「箱根駅伝」,香港有堪稱「香港駅伝」 嘅 Why not 100 !
過程之艱,善後之繁,眾說紛紜,但世事沒如果,解釋過多話你情緒勒索;交待得少又嫌俾唔到情緒價值......
我哋選擇明就明唔明就黎明
齋吹唔做 . 不如收鋪 !
行勝於言,約定您,第四屆 Why not 100 見 !
#香港駅伝