13/10/2018
Μια εισαγωγή,πριν αναφερθώ στον εικονιζόμενο παιχταρα.
Πολλοί λένε,''ανεβαζεις πολυ την Λαρισα.Μηπως εισαι λαρισαίος??''.Οχι δεν είμαι. Σέβομαι όμως την αγαπη τους για την πόλη,την ομαδα και το ποδόσφαιρο.Ειναι παραδειγμα για καθε επαρχιακη πόλη.Μου στελνουν συνεχώς εικονες και θέματα απο την ομαδα,με τιμανε και τους τιμαω,αυτό είναι όλο.Κι'ετσι γινεται με όλους,οτι στελεντε το αποθηκευω και γινεται επεξεργασία παντα για να βγει ένα θέμα.
Τουμέρ Μετίν λοιπόν.Μεγαλο μούτρο.Μεγαλη μπαλαδόφατσα ο τούρκος.Πραγματικα,μεταγραφη απο το πανω ραφι.Επιμένω παντα στο γεγονός, οτι ο παίκτης φαίνεται στο πως βλεπει το γηπεδο κι'αυτος εδω οπως ολοι αυτοί που ξερουν μπαλα,επαιζε παντα μπροστα και καθετα.Πολυ καλό σουτ,απαραμιλλη τεχνική και παίκτης που τίμησε την φανέλα της AΕΛ.Επρεπε τα μμε να δώσουν περισσότερη βαρύτητα στην περιπτωσή του κι'αυτό γιατι αξιζε τον κόπο.Aγωνιστηκε επισης στην Μπεσίκτας και στην Φενερμπαχτσε,ενω υπηρξε και μέλος της Εθνικης Τουρκίας,μιας πολυ καλής ποδοσφαιρικής φουρνιας.Στην Ελλαδα,μετα την AΕΛ,βρέθηκε στην Κερκυρα,οπου και έκλεισε την καριέρα του.
Πολλή μπαλα ο τούρκος,πρέπει να τοποθετηθεί μέσα στα μεγαλα ονόματα,που πέρασαν απο το ελληνικό πρωταθλημα,