20/05/2026
Μετά την ολοκλήρωση του 4ου Τουρνουά Ακριτών, που πραγματοποιήθηκε στις 9 & 10 Μαΐου, θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις ομάδες που μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Ευχαριστούμε θερμά τους αθλητές, τους προπονητές, τους συνοδούς, τους γονείς και όλους όσοι συνέβαλαν ώστε αυτή η διοργάνωση να γεμίσει με όμορφες στιγμές, δυνατές αναμετρήσεις, χαμόγελα και αθλητικό πνεύμα.
Η συμμετοχή και η στήριξή σας αποτέλεσαν τη μεγαλύτερη επιβράβευση για όλους εμάς και μας δίνουν δύναμη να συνεχίζουμε να εξελίσσουμε αυτόν τον θεσμό κάθε χρόνο και περισσότερο.
Συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες για το ήθος, την προσπάθεια και την εξαιρετική παρουσία τους.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το επόμενο Τουρνουά Ακριτών!