05/07/2022
Μετά από μία μεγάλη προσπάθεια και δυνατές συγκινήσεις αποφασίσαμε πως εδώ για εμάς είναι το τέλος αυτής της διαδρομής .. Ευχαριστούμε όλους εσάς που μας εμπιστευτήκατε με αγάπη και δύναμη για ότι κάναμε για να αλλάξουμε αυτό τον πολύ όμορφο χώρο που δημιουργήσαμε μαζί με την καθοδήγησή σας .. Συνεχίζουμε το έργο μας όπως τα τελευταία 17 χρόνια στην Πέυκη και σύντομα θα ακούσετε πάλι για εμάς ... Ήταν ένας δυνατός και συγκινητικός αγώνας .. Εις το επανιδείν .. !!