11/05/2026
Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ 1ης Ανάβασης Regency Casino Mont Parnes
Αποφώνηση.
Και ναι αυτή η συλλογική προσπάθεια της Cycling Greece του ΠΑΣ ΕΜΗΣ και της ΕΟΠ πήρε σάρκα και οστά στις 9/5/2026.
Μετά τις ατελείωτες επικοινωνίες μεταξύ αθλητών, σωματείων και του κου Χρήστου Παναγιωτόπουλου, εφόρου και υπεύθυνου επικοινωνίας του ΕΡΜΗ φτάσαμε στο χώρο της εκκίνησης στο parking του Τελεφερίκ.Στις 08:32’ δόθηκε ο πρώτος φάκελος με τα απαραίτητα στους αθλητές, οι οποίοι ομολογουμένως ακολούθησαν την προτροπή μας να έρθουν από νωρίς για να αποφύγουμε το συνωστισμό.Όλα κύλησαν απροβλημάτιστα με ελάχιστες γκρινίτσες αλλά τελικά όλοι παρέλαβαν τους φακέλους τους τουλάχιστον 45΄ πριν δοθεί η εκκίνηση.Τα οκτώ κορίτσια και αγόρια της γραμματείας έφεραν εις πέρας αυτόν τον πρωτόγνωρο όγκο δουλειάς με όσο καλύτερο τρόπο μπόρεσαν και τους ευχαριστούμε θερμότατα!!
Εκκίνηση στις 12:00’ ακριβώς, όπως και ήταν προγραμματισμένη. Χάρμα οφθαλμών 320 άτομα με τα κράνη τους να γυαλίζουν κάτω από τον όμορφο ανοιξιάτικο ήλιο.Μία εκκίνηση που οι παλιοί θρύλοι της Πάρνηθας και του ΕΡΜΗ όπως ο Κώστας Μητσάκης, ο Γιώργος Πρίφτης, ο Ρηγούτσος κα, δεν είχαν ονειρευτεί ότι θα μπορούσε να υπάρξει.
Αγώνας.
Ολα κύλησαν απροβλημάτιστα κάτω από το βλέμμα των 12 διασωστών, των τριών ασθενοφόρων με τους δύο γιατρούς και τον ένα αναισθησιολόγο, τις 9 Μότο που απλώς επέβλεπαν την ασφάλεια των αγωνιζομένων μιας και ο δρόμος ήταν εντελώς αποκλεισμένος από οποιοδήποτε όχημα.Και ναι όλοι τερμάτισαν κάτω από αυτήν τη φοβερή αψίδα που στήνεται σχεδόν σε όλα τα world tour.Μεγάλο δώρο για τον ΕΡΜΗ όπου ο πρώτος αθλητής που περνάει τη γραμμή του τερματισμού είναι ο αθλητής του Μαρτίνος Μούτσιος και θέτει το πρώτο ρεκόρ διαδρομής με χρόνο 00:29’:19”:61. Με τον τερματισμό τους οι αθλητές μπορούσαν να δούνε live τα αποτελέσματα τους από τον συνεργάτη μας Γιάννη Μαγκλαρη.
Ακολουθούν τα φοβερά τσαντάκια, αναψυκτικά κα που ήταν προσφορά του Casino και μετά η ασφαλέστατη επιστροφή των αθλητών στο χώρο των απονομών.Εδώ θα ευχαριστήσω όλους τους αθλητές για την προσοχή που έδειξαν στην κατηφόρα.
Απονομές.
Πρώτη φορά ερασιτέχνες αθλητές βραβεύονται σε ένα τέτοιο stage που μάλλον δύσκολα θα το ξαναδούμε.Ο πρέδρος της ΕΟΠ ,Βασίλης Διαμαντόπουλος, ο εκτελεστικός διευθηντής της Cycling Greece και ιθύνων νους της ανάβασης Τάκης Ξουρής, μέλη του ΔΣ του ΕΡΜΗ ολοκληρώνουν τις απονομές.
Τέλος να ευχηθούμε να το ξαναζήσουμε του χρόνου.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ.
Τι δεν πήγε καλά στο οργανωτικό κομμάτι.
Έλλειψη εμφιαλωμένων νερών στη εκκίνηση και στον τερματισμό για τους πρώτους 150 αθλητές.
Δυστυχώς ο χορηγός των εμφιαλωμένων νερών για λόγους που προσπαθούμε να αποσαφηνίσουμε δεν άφησε τα προϊόντα του στην εκκίνηση αλλά ούτε στον τερματισμό. Στην εκκίνηση βέβαια μέσα στις εγκαταστάσεις του τελεφερίκ υπήρχε νερό και ψύκτης και όποιος δεν βαρέθηκε να περπατήσει 20 μέτρα ή να δώσει 0,50 λεπτά να πάρει νεράκι από την καντίνα έλυσε αυτό το πρόβλημα. Στον τερματισμό δε, με παρέμβαση του κου Θάνου Γεωργίου μετά τα 30’ από τον τερματισμό του πρώτου αθλητή εμφανίστηκαν 300 νεράκια για τους αθλητές .
Αυτά.
Είμαστε στη διάθεση οποιασδήποτε κριτικής ώστε να μπορέσουμε να γίνουμε καλύτεροι.
Τι μας απογοήτευσε.
Αρχικά θα ήθελα να αναφερθώ σε mail που λάβαμε την περίοδο των εγγραφών ότι ζητάμε σωρεία εγγράφων ώστε να λάβει κάποιος μέρος στον αγώνα, σε μία ανάβαση που ανεβαίνουν μόνοι τους δύο φορές την εβδομάδα. Δηλαδή μία ΥΔ που την εκδίδεις μέσα σε 1’ και μία ιατρική βεβαίωση που θα αφιερώσεις μία ώρα, θεωρείται πακτωλός εγγράφων. Εχω να πω ουδέν σχόλιο και ότι για να οργανωθεί αυτός ο αγώνας δωρεάν για όλους, κάποιοι ρομαντικοί έτρεχαν 6 μήνες. Και αφού κάναμε τεράστια προσπάθεια να συγκρατήσουμε τις εγγραφές στις 500 αποκλείοντας τουλάχιστον 100 άτομα και εγγράφοντας τελικά 586 άτομα,τ ελικά εμφανίστηκαν 320 αθλητές. Κάποιοι, ελάχιστοι, είχαν την ευθιξία να στείλουν ακυρωτικό email έστω και τελευταία στιγμή, δυστυχώς αργά. Οι 250 που εξαφανίστηκαν ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ. Κρίμα.
Δεύτερο και σημαντικότερο κατ’ έμε ήταν η απουσία των νικητών από τις απονομές. Μία συγκεκριμένη κατηγορία αυτή των MASTERS, όπου για εμένα προσωπικά είναι η κατηγορία της γκρίνιας, ότι δεν γίνονται οργανωμένοι αγώνες, ότι κακώς πληρώνουν συμμετοχή σε αυτούς, ότι δεν παίρνουν κύπελλο ακόμη κι αν τρέχουν μόνοι τους, ότι δεν δίνουν χρήματα να βγάλουν δελτίο ΕΟΠ. και πολλά άλλα, ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ, ούτε καν ο πρώτος, τα κύπελλα και τα μετάλλια τους ΠΡΟΣΒΆΛΛΟΝΤΑΣ τη διοργάνωση, την προσπάθεια 20 ατόμων που οργάνωσαν αυτή τη γιορτή και προσβάλλοντας τελικά τους ίδιους τους συναθλητές τους που έμειναν εκεί να τους χειροκροτήσουν.
Τρίτο και πιο απογοητευτικό. Αυτή η ανάβαση ήταν μία παράλληλη δράση του Tour of Hellas.Ενας από τους λόγους που το κάναμε ήταν να γεμίσουμε το βουνό με κόσμο να φωνάξουμε στην Ευρώπη ότι "είμαστε κι εμείς” εδώ.”ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ”. Και…. Από τους 320 συμμετέχοντες και τους συνοδούς τους, ζήτημα να έμειναν 30 άτομα να δουν το tour και τους αθλητές της Εθνικής μας να περνάνε. Εκει ήταν το τελεφερικ. Μπορούσαμε όοοοολοι να ανέβουμε να δούμε τον τερματισμό και να κατέβουμε πάλι ξεκούραστοι. Αλλά οι αγαπημένοι αθλητές μας εξαφανιστήκανε.
Μήπως τελικά μας αξίζει αυτό που έχουμε? Αγώνες με την κυκλοφορία ανοικτή, επάνω στα κατσάβραχα που δεν υπάρχει άνθρωπος, χωρίς καμία παροχή, πληρώνοντας τις συμμετοχή κάνα 30άρι και παραπάνω ίσως? Ίσως τελικά το ποδήλατο να μην είναι στο DNA μας.
Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ΠΑΡΑΛΙΕΣ την πρωινή ποδηλατοπαρέα μου και κυρίως τον Σωτήρη Αξιώτη, τον Νίκο Κασσιμάτη και τα άλλα γηραιά παλικάρια που ξεκίνησαν από το αξημέρωτο και ήρθαν με τα ποδήλατα τους στον αγώνα, τερμάτισαν όλοι τους, έμειναν με τα ποδήλατα τους στον τερματισμό, γύρισαν με τους pro στο χώρο των απονομών και έμειναν μέχρι τις 17:00’ να χειροκροτήσουν όλους τους νικητές. Παραλίες μου είστε πραγματικοί εραστές του ποδηλάτου.
Σας ευχαριστώ όλους θερμά που μας τιμήσατε με την παρουσία σας, εμείς και του χρόνου θα είμαστε εκεί και ελπίζω να είμαστε ακόμα καλύτεροι.
ΥΓ
Οι ΔΩΡΕΑΝ φωτογραφίες του αγώνα θα ανέβουν μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία τους.
Με αθλητικούς χαιρετισμούς