16/02/2026
Μια βραδιά λάμψης για την Κρητική Ποδηλασία στο «Σπίτι του Πολιτισμού»
Στην καρδιά της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου, στο εμβληματικό Σπίτι του Πολιτισμού, χτύπησε φέτος η «καρδιά» της κρητικής ποδηλασίας. Η τελετή βράβευσης της Τοπικής Επιτροπής Ποδηλασίας Κρήτης (Τ.Ε.Π.Κ.), που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2026, ήταν μια γιορτή αντάξια της ιστορίας και των επιτυχιών του αθλήματος στο νησί μας.
Σε έναν χώρο που αποπνέει ιστορία και πολιτισμό, οι κορυφαίοι ποδηλάτες και ποδηλάτισσες όλων των κατηγοριών όλης της Κρήτης, από το Λασίθι μέχρι τα Χανιά, συγκεντρώθηκαν για να τιμηθούν για τις προσπάθειές τους κατά το έτος 2025. Η αίθουσα γέμισε με χαμόγελα, βραβεία και την αίσθηση της ικανοποίησης, καθώς η μία βράβευση διαδεχόταν την άλλη, αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο του αθλητισμού στην Κρήτη.
Υπάρχουν στιγμές που οι λέξεις περιγράφουν την προσπάθεια, και στιγμές που οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Οι αθλητές μας ανέβηκαν στο βάθρο για να παραλάβουν τις τιμητικές διακρίσεις για τις επιτυχίες τους το 2025. Ανέβηκαν εκεί για να σφραγίσουν μια χρονιά γεμάτη επιμονή, θυσίες και αμέτρητες ώρες προπόνησης. Κάθε βραβείο που κρατούν σήμερα στα χέρια τους κρύβει μέσα του την ορμή της εκκίνησης, την ένταση της διαδρομής και τη χαρά του τερματισμού στους αγώνες!
Κλείνουμε τη χρονιά των βραβεύσεων με το κεφάλι ψηλά και το βλέμμα ήδη στραμμένο στις επόμενες προκλήσεις. Το 2026 ξεκίνησε ήδη δυναμικά και οι διακρίσεις της Τοπικής Επιτροπής Ποδηλασίας Κρήτης είναι το καλύτερο καύσιμο για τη συνέχεια.
Οι αθλητές και οι αθλήτριες μας, που βραβεύτηκαν:
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Μίνι Μεγάλα Αγόρια)
ΡΟΥΒΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Παμπαίδας)
ΜΑΝΑΒΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (Παμπαίδας)
ΤΑΤΑΡΑΚΗ ΑΡΤΕΜΙΣ (Νεάνιδα)
ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ ΑΡΤΕΜΙΣ (Νεάνιδα)
ΠΙΤΣΟΥΛΑΚΗ ΧΡΥΣΗ (Νεάνιδα)
Συγχαρητήρια στην Τοπική Επιτροπή Ποδηλασίας Κρήτης και στον Πρόεδρο κο Ταταράκη για την άρτια διοργάνωση και σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες που κοσμούν με την παρουσία τους τους κρητικούς δρόμους και τα μονοπάτια.
Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι στην επίσημη εκδήλωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας για την κοπή της πίτας και τις βραβεύσεις των κορυφαίων του 2025 οι τρείς κοπέλες μας ΤΑΤΑΡΑΚΗ ΑΡΤΕΜΙΣ, ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ ΑΡΤΕΜΙΣ και ΠΙΤΣΟΥΛΑΚΗ ΧΡΥΣΗ θα είναι ανάμεσα στους εκλεκτούς του αθλήματος και θα λάβουν τιμητική Διάκριση! Είμαστε γεμάτοι συγκίνηση και περηφάνια για τα κορίτσια μας. Η παρουσία τους στην εκδήλωση της ΕΟΠ είναι η καλύτερη απόδειξη ότι με συστηματική δουλειά και όραμα μπορούμε να πρωταγωνιστήσουμε! Οι επιτυχίες τους αποτελούν τον φωτεινό φάρο για όλους τους μικρούς αθλητές των ακαδημιών μας, που ονειρεύονται να φτάσουν ψηλά!
Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες από όλη τη βραδιά! Παρά τον έντονο ανταγωνισμό στους αγώνες, η βραδιά αυτή ένωσε όλα τα σωματεία του νησιού. Αθλητές, προπονητές και παράγοντες μοιράστηκαν κοινές εμπειρίες και απέδειξαν ότι η ποδηλασία στην Κρήτη είναι μια μεγάλη, δεμένη οικογένεια.
#ΑΘΛΟΣ #σπίτιπολιτισμού
#ΤοπικήΕπιτροπήΠοδηλασίαςΚρήτης #τεπκρήτης