29/05/2025
🎆🎆 ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-"ΦΙΕΣΤΑ" ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! 🎆🎆
🏀🏀 Η ονειρεμένη σεζόν της ανόδου για την ομάδα μας ολοκληρώνεται αύριο στις 20:00 με το παιχνίδι απέναντι στην ομάδα του Μπαντουβά!
💜💙 Θα παίξουμε για να το ευχαριστηθούμε και να σας ευχαριστήσουμε για την στήριξή σας καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς και στο τέλος να ξαναπανηγυρίσουμε όλοι μαζί την επισφράγιση της ανόδου! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ!