14/06/2026
Περήφανος για κάθε έναν και κάθε μία από εσάς!
Την Πέμπτη 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν οι εξετάσεις των μαθητών του Ζίου Ζίτσου και την Παρασκευή 12 Ιουνίου οι εξετάσεις των μαθητών του Αϊκίντο.
Θέλω να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στις εξετάσεις.
Η προσπάθεια, η αφοσίωση, η επιμονή και η πρόοδός τους είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή για κάθε δάσκαλο.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει και στους γονείς, που μας εμπιστεύονται ό,τι πολυτιμότερο έχουν και στηρίζουν καθημερινά την πορεία των παιδιών τους.
Η συνεργασία και η εμπιστοσύνη τους αποτελούν βασικό κομμάτι αυτής της όμορφης διαδρομής.
Πάνω απ’ όλα όμως, θέλω να ευχαριστήσω τα ίδια τα παιδιά. Γιατί αυτά είναι η ψυχή και η καρδιά της σχολής μας.
Χωρίς τα παιδιά δεν υπάρχει σχολή. Με την παρουσία τους, το χαμόγελό τους, την προσπάθειά τους και την αγάπη τους για τις πολεμικές τέχνες, δίνουν ζωή σε κάθε μάθημα και νόημα σε κάθε μας προσπάθεια.
Συγχαρητήρια σε όλους για την επιτυχία σας και για το ήθος που δείξατε μέσα και έξω από το τατάμι. Συνεχίζουμε να προχωράμε μαζί, βήμα βήμα, με σεβασμό, πειθαρχία και αγάπη για την τέχνη που υπηρετούμε.
Είμαι πραγματικά περήφανος που είμαι δάσκαλός σας.
🙏🥋❤️
DojoLife Respect Discipline KidsAreTheHeartOfTheSchool Family Growth Success