06/02/2026
Επέστρεψαν η «χρυσή» και οι «χάλκινες» πρωταθλήτριες Ευρώπης του Αλίμου NAΣ BETSSON
Ο Άλιμος ΝΑΣ BETSSON υποδέχεται με υπερηφάνεια τις τρεις σπουδαίες αθλήτριές του, τις κατόχους του χάλκινου μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, Μαρία Πάτρα και Αφροδίτη Μπιτσάκου, καθώς και την πρωταθλήτρια Ευρώπης, Φλέριν Μπόσφελντ.
Η παρουσία τους αποτελεί τιμή για τον σύλλογο και ταυτόχρονα επιβεβαιώνει τη διαχρονική επένδυση που έχει γίνει, ώστε να παραμένει σταθερή η προσήλωσή μας σε υψηλούς αγωνιστικούς στόχους και διεθνείς διακρίσεις.
Η αρχηγός της ομάδας, Μαρία Πάτρα, δήλωσε λίγο μετά την άφιξή της στο αεροδρόμιο:
«Η πορεία της ομάδας, με την έναρξη του νέου ολυμπιακού κύκλου, είναι μέχρι στιγμής σπουδαία. Έχουμε κατακτήσει ένα Παγκόσμιο Κύπελλο, ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και προσθέσαμε ακόμη ένα ευρωπαϊκό μετάλλιο. Η ήττα στον ημιτελικό απέναντι στην Ουγγαρία μάς πίκρανε αρκετά, γιατί φτάσαμε πολύ κοντά στη νίκη.
Καταφέραμε να γυρίσουμε ένα παιχνίδι στο οποίο κυνηγούσαμε το σκορ σε όλη τη διάρκειά του. Τα πέναλτι, όμως, είναι ρωσική ρουλέτα. Παρ’ όλα αυτά, δείξαμε χαρακτήρα και στον μικρό τελικό αποδείξαμε την ποιότητα και την ψυχή αυτής της ομάδας».
Από την πλευρά της, η νεαρότερη παίκτρια της Εθνικής ομάδας, Αφροδίτη Μπιτσάκου, σημείωσε μετά την παρθενική της εμφάνιση με το σκουφάκι του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος:
«Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό το μετάλλιο, το οποίο αποτελεί ακόμη μία μεγάλη διάκριση για τη χώρα μας, παρότι δεν είναι το χρώμα που επιθυμούσαμε. Στον ημιτελικό με την Ουγγαρία βρεθήκαμε από νωρίς να κυνηγάμε το σκορ και αυτό μας κόστισε. Παρ’ όλα αυτά, παλέψαμε μέχρι το τέλος και δεν τα παρατήσαμε σε καμία στιγμή, κάτι που δείχνει το πάθος και την ψυχή που έχουμε ως ομάδα.
Για μένα αυτή η εμπειρία ήταν ξεχωριστή, καθώς ήταν το πρώτο μου Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με την Εθνική Γυναικών και είχα την ευκαιρία και την τιμή να αγωνιστώ δίπλα σε παίκτριες πολύ υψηλού επιπέδου».
Αναφερόμενη, τέλος, στην απουσία της από το σχολείο και την επιστροφή της ως κάτοχος χάλκινου ευρωπαϊκού μεταλλίου, πρόσθεσε:
«Έλειψα από το σχολείο περίπου έναν μήνα. Ήταν μια δύσκολη περίοδος λόγω των προπονήσεων και έμεινα πίσω στον ακαδημαϊκό τομέα, όμως είχα τη στήριξη και την κατανόηση του σχολείου και των καθηγητών μου. Δεν σταμάτησα τελείως το διάβασμα, προσπαθούσα όσο μπορούσα να καλύπτω τα κενά. Με την επιστροφή μου στην Αθήνα θα μπω ξανά στην καθημερινότητά μου και θα προσαρμοστώ όσο πιο γρήγορα γίνεται στους παλιούς μου ρυθμούς».
Τα θερμά μας συγχαρητήρια στις αθλήτριες και το προπονητικό τιμ της εθνικής ομάδας, που μας χάρισε μία ακόμα τεράστια επιτυχία!