08/04/2026
Πρόσφατα διάβασα κάτι και μου έμεινε.Ίσως γιατί μου θύμισε το “IL” του gym. Ίσως γιατί τελικά λέει κάτι πολύ απλό και πολύ ουσιαστικό.
✨ IL DOLCE FAR NIENTE ✨Η γλύκα του να μην κάνεις τίποτα…ή απλά να κάνεις ό,τι θέλεις.
Χωρίς πρόγραμμα. Χωρίς «πρέπει». Ό,τι σου βγει. Ό,τι νιώθεις πως έχεις ανάγκη.
Αν μπορείς να το χαρίσεις στον εαυτό σου, έστω για μια μέρα, έστω για λίγες ώρες, τότε κάν’ το.
Για μένα η κίνηση στις διακοπές δεν είναι υποχρέωση. Είναι τρόπος να χαλαρώνω. Ένα τρέξιμο, λίγες ασκήσεις…προσωπικά με βοηθάνε να αδειάσω. Το λέω γιατί συχνά ακούω το «στις διακοπές κάτσε, ξεκουράσου, μην γυμνάζεσαι». Αν αυτό είναι για κάποιους διακοπές, δεν σημαίνει πως ισχύει απαραίτητα για όλους. Γι’ αυτό κάνε ό,τι σε ευχαριστεί!
Πάρε τον χρόνο σου και γύρνα πίσω, όσο πιο γεμάτος/ή μπορείς.
Το IL Gym θα παραμείνει κλειστό από Μεγάλη Πέμπτη απόγευμα μέχρι και Δευτέρα του Πάσχα.
Τα λέμε Τρίτη… έτοιμοι να δώσουμε τα πάντα.💦 Γιατί κάπως σαν να μύρισε καλοκαίρι. Ή όχι; ☀️