08/10/2017
Käytiin kuun vaihteessa kokeilemassa Rallicrossia V 1600; Hauskaa oli ja kokemusta tuli eka kerran etuvetosella ja kura liejussa ja veisateessa, +7 astetta lämmintä! Oli tuo koppilukokka kilpailutapahtumana nopea tempoista ja vauhdikasta. Tallilta lähteminen ja kamojen ottaminen oli näppärää noin pieneen vekottimeen, ihan toista kun reissaaminen Sisun kanssa. Ekakertalaisetkin saivat tuollaisen muiston kokoelmiin.