16/06/2026
Monet kysyvät; voinko tulla kurssille mukaan kun olen vanha/nuori/kokematon/ylipainonen/huonokuntoinen/ei ole kokemusta?
Ja lista jatkuu erilaisilla asioilla, jotka saatetaan kokea harrastuksen esteeksi.
Kyllä voit.
Meille tullaan harjoittelemaan ja kehittymään ei osaamaan ja olemaan. Meille tullessa ei ole lähtötasovaatimuksia taidolle, voimalle, kunnolle tai muille ominaisuuksille. Meillä jokainen treenaa rauhassa juuri sellaisessa kehossa kuin oma keho on.
🏋️🫶
Meillä ammattitaitoiset valmentajat pitävät huolen että harjoittelu on turvallista, kehittävää ja hauskaa🤩
Bion linkeistä ilmoittautumaan mukaan!