09/06/2026
💪Liikunta on yleisesti ottaen hyväksi, kunhan sitä harrastaa säännöllisesti.
Jos liikut vain silloin tällöin, et saa siitä täyttä hyötyä.
Jokaisella liikuntamuodolla on oma tarkoituksensa ja hyötynsä, m***a kun löydät sellaisen, joka tarjoaa niin paljon etuja ja tuntuu aidosti omalta, siitä tulee luonnollisesti osa elämäntapaa.
Jos liikunta tuntuu pakolta, siihen on vaikea sitoutua pitkäjänteisesti. M***a kun se tuo iloa ja innostusta, sitä odottaa innolla ja tekee sitä mielellään.
😍Minulle Kangoo Jumps on juuri sitä. Odotan aina seuraavaa tuntia. Vaikka olisin väsynyt, vedän vain kengät jalkaan, laitan musiikin soimaan, ja energia alkaa virrata. Mikään ei vedä vertoja sille tunteelle. Ja kun ympärillä on ihmisiä, jotka nauttivat siitä yhtä paljon, kokemus on vieläkin erityisempi.
✍️Mikä on sinulle se liikuntamuoto, jota rakastat samalla tavalla?