11/06/2026
11.6.2026•8v sen op. ☀️ Och ja-a vad är riktigt läget..?
Med tanke på mina små otåliga nerver måsta jag bläddra bakåt & läsa i vilka veckor jag kunde göra vad efter förra samma🦶operation för 3 år sen. Gjorde inte nerverna bättre för insåg väldigt snabbt att jag inte riktigt e på samma nivå denna gång i samma tidpunkt.. 🙄🤦♀️🫠
Lite på 6v efter förra 🦶op fick jag på mig ett par lösare tossor, gick ut&gå luuuugnt OCH kunde köra ett lätt pass hemma på spinningcykeln. Nu går jag fortfarande som HaltaLotta [blev döpt till det idag], får endast sandaler på mig eller Marcus innetossor som jag håller på att dö av när jag tar bort, tar så fruktansvärt sjukt. Tå jäveln e så galet stel ännu & hjärnan min vägrar liksom böja den.. Värken antar jag e som senast för de flesta dagar är den fortfarande inte att leka med & krävs galet mkt vila & högläge.
Kämpar med att röra på mig om dagarna för att mjukna upp den, träna lite stående så att jag sku få foten att hållas jämn mot golvet & därav e den även väldigt svullen ännu.
Den va dock värre också denna tå, int e det alls för det & mkt har sågats i den.. Antar dock det e skruven som går diagonalt genom stortån som gör det värre denna gång.🫠