10/02/2020
Hei te kaikki rakkaat pullantuoksuiset fanimme!
Oli mukava saada taas viime viikolla uskomattoman paljon fanipostia ja kyselyjä siitä, että olemmeko osallistumassa Akateemisen kyykän MM-kisoihin Tampereelle! Postia tuli niin sosiaalisen median kautta, kuin myös perinteisen kirjepostin muodossa, mikä oli todella mukava yllätys meille kaikille! Vastaamme teille kaikille niin pian kuin suinkin on mahdollista ja kädet vapaana ja suuret postisäkit saatu tyhjennettyä!!
Tosiaan olemme nyt Tampereen suhteen pitäneet valitettavasti pientä hiljaiseloa jo parin vuoden ajan. Kyykkä on ollut kovassa nosteessa varsinkin Aasian ja Lähi-Idän suunnalla, joten olemme kovasti panostaneet joukkueemme toimintaa sinne suunnalle. Tästä hyvänä esimerkkinä juuri saavutettu Kazakstanin Karttu-cupin täysin suvereeni voitto sekä Borneon Haukipäivien uskomaton ennätyspeli, josta puhutaan vielä varmasti pitkään koko maailman kyykkäpiireissä!
Ymmärrämme kuitenkin, että vaatii faneilta todella paljon panostusta seurata meitä kisamatkoillamme ympäri maailmaa. Suuret kiitokset niille sadoille faneille, jotka ovat jaksaneet kannustaa meitä paikan päällä ympäri maailmaa, m***a haluaisimme myös muistaa teitä kaikkia tuhansia faneja täällä kotimaassamme! Tämän vuoksi olemmekin käyneet jo nyt pitkiä neuvotteluja, niin yhteistyökumppaneidemme, kuin johtoportaankin kanssa ja ottaneet vakavasti harkintaan, jos palaisimmekin taas tänne Suomen kyykkäskenen kirkkaimpiin valoihin!!!
Tiedotamme asiasta varmasti paljon lisää tulevaisuudessa, joten pysykäähän kuulolla!
-Kippeet Ukkelit