15/04/2026
Yhdessä liikkuen kannustus on taattu ja voimavarat arjessa kasvaa. 🤗 Huikeat Paula ja ❤️ ❤️ Ja matka jatkuu. 🥳🤘
Milloin aloititte TNSportilla?
🔥Paula noin 4 vuotta sitten ja Simo noin 3 vuotta sitten.
Miksi aloititte liikkumaan juuri TNSportilla?
🔥Paulalle oli iso kynnys lähteä alkuun, vaikka kiinnostusta olikin. Paula aloitti Rähkämäntti- ryhmässä, m***a ennen aloitusta ei ollut ihan varma mitä se oikein on, mitä siellä tehdään ja että pärjääkö siellä. Huoli oli turhaa, sillä ihan ekasta kerrasta alkaen tuntui, että tekeminen on kivaa ja vaikuttaa omalta jutulta. Se johtikin siihen, että Paula puhui kotona lähinnä vain kyykystä, progesta ja treenien sisällöistä ja hehkutti kuinka kivaa siellä on. Joulupukki pelasti tilanteen ja toi Simolle 1kk jäsenyyden, joka onkin nyt jatkunut katkeamatta yli 3 vuotta. Paula oli siis tällä kertaa oikeassa ja ei tätä enää oikein puolison pakottamiseksikaan voi laskea. 🤠
Miltä nyt tuntuu? Mikä on muuttunut aloitettuanne TNSportin liikunnat?
🔥Liikkuvuuden paranemisen huomaa ihan arjen askareissa ja sen että jaksaa arjessa paremmin. Ollaan myös opittu että meillä on lavat ja ne liikkuu.😅
Mikä TNSportilla on parasta?
🔥Paikka on siisti ja siellä on tosi hyvä ryhmähenki. Treeneissä aina kannustetaan toinen toisiamme. Lisäksi koutsit ovat idearikkaita ja kaikin puolin mahtavia. Koskaan ei ole ollut tylsää.
Kenelle suosittelisitte toiminnallista liikuntaa?
🔥Kaikki vaan rohkeasti mukaan! Erityisesti jos haluaa parantaa liikkuvuutta ja pitää huolta itsestään. ( ja jos haluaa tietää, miltä tuntuu löytää lihaksia, joista ei tiennyt ennen.) TNSportti sopii kaiken ikäisille ja kaikki huomioidaan yksilöllisesti👍🏻😊
Vapaa sana ohjaajille.
🔥Kiitos kannustuksesta ja siitä että tulette korjaamaan jos tekee väärin.
Vapaa sana ylipäätään.
🔥Treenit TNSportissa on yksi viikon odotetuimmista kohokohdista. Hyvä irtiotto arjesta.