26/04/2026
Kauden viimeinen U17 -tyttöjen turnaus pelattiin Somerolla asti. Lappeenrannasta lähdettiin aamulla jo klo 5.15 ja kotiin palattiin klo 22.15. Tässä päivitystä päivän peleistä:
LaKi-Pirkat/Blue 1-1. Aikainen herätys taisi tuntua liikaa ekassa erässä ja jännitys vei parhaimman terän otteista. Toinen erä sujui kuin uudella joukkueella pelaten. Peli sujuikin hyvällä, omalla tasolla pelaten. Nähtiin mahtavia hyökkäyksiä, ässiä ja juuri oikean hetken torjuntaonnistumisia. Hyvä LaKi B-tytöt! Taistelitte hienosti pisteen joukkueelle!
LaKi-RajuB3 0-2. Pelissä oli jälleen kerran oma latauksensa. LaKilla oli kova voittamisen halu, kun hampaan kolossa oli jo jonkin verran purtavaa edellisistä peleistä. Kovaa vääntämistä ja hurjaa yritystä. Välillä venyttiin repeämiseen asti, m***a vieläkin Raju vei voiton. Ensi syksyyn kasvatetaan lisää voitontahtoa.
LaKi- Jankko 1-1. Tasaisin peli kuten tuloskin kertoo. Alku sujui hienosti LaKin johdolla, m***a sitten sorruttiin virheisiin. Toiseen erään oli pakko keskittyä ja pelata tarkemmin, mikä tuottikin hyvää tulosta.
LaKi-Sopa/White 0-2. Sopa oli kova vastus. LaKi joutui tosissaan hommiin. Tässä pelissä nähtiin hurjaa taistelutahtoa ja kunnon pistekirejä, m***a se ei riittänyt. Sopen iskulyönnit tekivät tehtävänsä ja LaKin oli tyydyttävä ottamaan tästä mukaansa vain pelikokemusta.
Kaiken kaikkiaan hyvä turnauskausi saatiin nyt päätökseen! Paljon harjoituksia, kehittymistä monessa taidossa ja pelitilanteessa, turnauksia kotona ja vieraissa, yhdessä tekemistä, varainkeruuta ja vaikka sun mitä.
Suuret kiitokset reippaille pelaajille, Roope-valmentajalle, Janille sekä kaikille aktiivisille huoltajille!
Kiitos kaikille kauden aikana LaKia tukeneille sponsoreille: