06/09/2018
Kaikki hyvä tulee joskus päätökseen ja nyt päätökseen on tulossa myös Dingolauman tarina. 25 vuotinen taival miesten eri sarjatasoilla ei saa jatkoa kaudelle 2018-2019 joukkueessa tapahtuneen huomattavan pelaajakadon myötä.
Kiitämme menneistä vuosista kaikkia pelaajia, valmentajia, huoltajia, taustahenkilöitä, yhteistyökumppaneita ja tietysti teitä tärkeimpiä, meidän kannattajia. Olette olleet mukana niin ylä- ja alamäissä ja toivottavasti vielä joskus saamme palautettua Nastolaan divarikiekon, joka tältä talvelta on nyt jäämässä väliin.
Näihin kuviin ja tunnelmiin.
Nastolan Kiekko ry