25/07/2024
Moro!
Nyt olis armeija suoritettu ja päästy alottaan työt kunnolla. Armeijan aikana alkoi taas tekeen mieli päästä ajamaan motocrossia ja joku aika sitten vähän ennen inti päättymistä tuli tosi kovat ajohalut ja palljon motivaatiota alkaa treenaamaan. Kyllähän se ajaminen vielä aika haastavalta tuntuu m***a eipä tunteja pyöränpäällä vielä ihan kauheesti oo tullutkaan. Askel kerrallaan eteenpäin kyllä se vauhti sieltä tulee ja kuntokin kasvaa ja puomille sittenkun siltä tuntuu. Uusi pyöräkin tossa tuli paripäivää sitten ja uusi ktm 350 tuntuu todella hyvältä siitä erityis kiitos iskälle ja pikkuveljelle jaakolle kun sen kävi minulle kasaamassa.
-Juhani 715