15/12/2024
Pikkujoulut on juhlittu, ja vuoden loppu alkaa lähentymään. Se tuo mukanaan hieman uusia tuulia meidän hommiin!
Wodconnect jää tammikuun alusta alkaen ajanvarauksien puolesta pois, ja se jatkaa meillä treenipäiväkirjana. 1.1.2025 eteenpäin tuntivaraukset tulevat tapahtumaan WiseGym apin kautta.
Siirrymme kulkurin järjetelmästä WiseGymin käyttöön 18-19.12 välisenä aikana, kulkukortit toimivat normaalisti tästä huolimatta, m***a niiden käyttö päättyy tammikuun aikana. Mikäli tuon ajan jälkeen haluat edelleen jatkaa RFID-kortin käyttöä, siitä infotaan tarkemmin kun siirtymäaika on päättymässä tammikuun kuluessa.
Kaikkien asiakkaiden suositellaan ottavan käyttöön WiseGym aplikaatio(android/iOS), mikä toimii maksu/kulkualustana. Edelleen voit kuitenkin tulla maksamaan vastaanoton aukioloaikoina normaaliin tapaan.
Appi löytyy molempien alustojen app-storeista.
Uusi alusta mahdollistaa mm.
- Jäsenyyden ostamisen minä aikana tahansa.
- Suoraveloituksen luottokortin kautta.
- Suoran maksamisen liikuntaeduilla: Smartum, e-passi, edenred.
- CrossFit Hall Street Five, asiakkaiden tuntivaraukset siirtyvät tänne.
Tämä tuo mukanaan teille asiakkaille entistä helpomman käyttökokemuksen maksu/jäsenyyspuolen asioissa, ja siirtää samalla kaiken tarvittavan yhden apin taakse käytettäväksi. 🤩
Mikäli tulee kysymyksiä, nykäise hihasta ensi viikolla!
-Ville 🤓