25/04/2024
Eilen juhlistettiin hyvillä mielin kauden päättymistä, kun joukkue kokoontui lasersotaan sekä herkuttelemaan. Pelaajat saivat myös vapaaliput yhteistyökumppanimme vesipuistoon. Toivottavasti jäät sulavat pian!
Ilmassa oli myös hieman haikeutta ja toissaalta pientä kihelmöivää jännitystä tulevasta. Kulunut kausi oli joukkueemme viimeinen tällä porukalla. Toukokuussa siirrytään uuteen kauteen ja yhdistymme etelän joukkueen KalPa U12 Etelän kanssa yhdeksi suureksi n. 60 pelaajan U13 joukkueeksi 🔥.
Päävalmentajanamme neljä vuotta toiminut Mikko Arminen siirtyy U15-ryhmän valmennustiimiin. Mikolle annettiin muistoksi kunniakirja, jossa mukana hänen lentäviä lauseitaan. Poikien muisteluista päätellen kunniakirjasta löytyy ainakin: "yksikään toisto ei mene hukkaan", ”kiire”, ”luistele” ja "onko neulaa ja lankaa mukana". Kiitos Mikko💛🖤. Kiitos myös kaikki muut kuluvan kauden toimihenkilöt ja tietenkin vanhemmat, huoltajat ja pelaajat!
Aloitamme U13 treenit toukokuussa kaksi kertaa viikossa, kesänkin aikana tapaamme liikunnan äärellä ja elokuulla käydään taas aktiivisesti hommiin.
Tältä tililtä voit seurata vielä toistaiseksi joukkueemme menoa, kunhan saadaan käytännöt selviksi, ilmoitamme, miten jatkossa somekanavat toimivat!
Tänään vielä otetaan illalla tiukka matsi vanhemmat vs. aikuiset ja maanantaina vedetään viimeiset treenit tyttöjen kanssa. Sitten jatketaan 6.5. uusin kuvioin!