10/09/2017
Kiitos kaikille turnaukseen osallistuneille! Hienoja joukkueita, taitavia ja innokkaita pelaajia, vastuullisia aikuisia ja valtava joukko kannustajia! Kiitos turnauksen toimitsijoille, tuomareille ja talkooväelle. Meitä on pieni, m***a sitäkin huikeampi porukka remmissä. Tervetuloa taas vuoden päästä kauden aloitukseen Kangasalle!