16/08/2021
Kiitos kaikille mukana olleille valmennusmatkastani🤍🖤
Tuntuu haikealta jättää keväällä uudelleen vauhtiin käynnistetyt fysiikkavalmennukset. Samalla tiedän, että nyt on aikani lähteä haastamaan itseäni eritavalla ainakin hetkeksi. Määränpääni on nyt Norjaan opiskelemaan stunttinäyttelijäksi, mitä odotan jännityksellä. Valmentaminen on kuitenkin ollut aina itsellä lähellä sydäntä, miksi tuntuukin hämmentävältä olla yhtäkkiä valmentamatta. Jatkosta valmentamisen osalta olen vielä vähäsanainen, sillä siitä ei ole tietoa. Varmasti jossakin määrin jatkan myöhemmin, m***a missä ja miten niin aika näyttää. Kiitän ja kumarran tässä kohtaan, että olette mahdollistaneet upeat valmennuskokemukseni🖤🤍