15/06/2026
Ihanaa kesää kaikille, vaikka sään puolesta voisi luulla olevan vielä kevät.
Kesätauko jatkuu vielä tovin, ensimmäisenä peleistä palaa Kisailu netin pelit Heinäkuussa, m***a uudella päivällä, olemme päättäneet vaihtaa viikko ohjelmamme toisin päin eli Kisailu siirtyy tiistailta - keskiviikolle sama tuttu aika 17.30. eli 1.7. lähtee taas Kisailun pelit käyntiin.
Kun taas kerhon omat viikkokisat (jonopeli), palaa vasta syyskuussa ja siirtyy keskiviikolta - tiistaille klo 18.00. Ja tuttuun tapaan syyskuun ensimmäinen tiistai eli 1.9.
Ilmoittautuminen on jo avattu kauden avaus peleille jos haluat ennakkoon jo varmistaa paikkasi peleihin, tästä linkistä pääset ilmoittautumaan: https://kisailu.net/kisa/wubbyr1
Tervetuloa heittämään ja viihtymään kanssamme Dartsin ääreellä, pidetään pelit jokaiselle mukavana ja mieleisenä! Uudet ja palaavat pelaajat ovat meille kaikki tervetulleita.