Suvi Leinonen - coachsuvi

Suvi Leinonen - coachsuvi Yhteystiedot, kartta ja reittiohjeet, yhteydenottolomake, aukioloajat, palvelut, arvostelut, kuvat, videot ja ilmoitukset Suvi Leinonen - coachsuvi, Urheilu ja vapaa-aika, Helsinki :ltä.

❓”Jos en minä, niin kuka?Jos ei nyt, niin koska?”➡️ Kysymykset, jotka olisi hyvä esittää itselleen päivittäin niin arkis...
19/07/2023

❓”Jos en minä, niin kuka?
Jos ei nyt, niin koska?”

➡️ Kysymykset, jotka olisi hyvä esittää itselleen päivittäin niin arkisemmissakin kuin isomman mittakaavan asioissa. Kaikissa niissä, joihin kaipaa jotain muutosta, sillä joku muu ja joskus muulloin on yleensä ei kukaan ja ei koskaan.

➡️ Oli se sitten oma terveys, roska maassa, epäkunnossa oleva julkisen tilan WC tai hallitus, joka toimii arvojasi vastaan. Kuka huolehtii sinusta itsestäsi? Kuka nostaa roskan? Kuka ilmoittaa asiakaspalveluun? Kuka nousee vastaan?

⏺️ Ja tuohon viimeisimpään on hyvä esimerkki siitä, että jos olet joskus miettinyt, että:

A) Miten se, mitä aikoinaan pääsi Saksassa tapahtumaan, pääsi oikein tapahtumaan? —> Liian pitkälle venytettiin rajoja. Liian moni ”hyvä” oli hiljaa ja ei tehnyt mitään.

B) Mitä olisit tehnyt estääksesi sen? (Aika varmasti oli jo kouluaikoina siihen joku ajatus tai mielipide. Tai edes ihmetys siitä, että miksi kukaan ei tehnyt mitään estääkseen sitä.) —> Tee se nyt!

🙋🏼‍♀️ Nyt kun olen tässä muutaman vuoden harjoitellut kesäloman pitämistä niin säännöllisesti, että voidaan sen sanoa ol...
17/07/2023

🙋🏼‍♀️ Nyt kun olen tässä muutaman vuoden harjoitellut kesäloman pitämistä niin säännöllisesti, että voidaan sen sanoa olevan jo enemmän sääntö kuin poikkeus, niin ehkä voisin tehdä niinkin villin vedon kuin kertoa, että olen nämä seuraavat kaksi viikkoa lomalla.

💁🏼‍♀️ Ennen lomaa olen vitsaillut, että täytyy aina jollakin tavalla hyödyntää niitä yrittäjyyden vapauksia, joten olen kertonut, että ilmoitan sitten valmennettaville, jos tuntuukin siltä, että lomailua pitäisi jatkaa vielä siitä kahdesta. Ei voi tietää vielä.

🤷🏼‍♀️ Otin tämän kuvan torstaina, kun olisin voinut jo aloittaa loman. M***a koska yrittäjän vapauksiin sisältyy ne vastuut, ja sitten toisaalta on myös se vapaus tehdä tai olla tekemättä, enkä jaksanut stressata viimeisistä hommista enää silloin illalla, enkä perjantainakaan, joten otin pienen viikonlopun mittaisen loman loman aloittamisesta.

🧘‍♀️ Nautin nyt siis siitä, että ehkä teen jotain tai en. M***a en ainakaan lupaa vastata töihin liittyviin asioihin kuin vasta 31.7. alkavalla viikolla. 💕

‼️ Muistutuksena nyt ja aina. Kaikissa tilanteissa ja ihmissuhteissa. Töissä ja vapaalla: ➡️ Anteeksipyyntö ei ole antee...
12/07/2023

‼️ Muistutuksena nyt ja aina. Kaikissa tilanteissa ja ihmissuhteissa. Töissä ja vapaalla:

➡️ Anteeksipyyntö ei ole anteeksipyyntö, jos pahoitellaan aiheutunutta mielipahaa eikä tekoa.

➡️ Pahoittelu ei ole anteeksipyyntö.

➡️ Hyvään anteeksipyyntöön ei kuulu sanat ”m***a” tai ”jos”, sillä ne joko kumoavat kaiken aiemmin sanotun tai vähättelevät toisen kokemusta ja omaa tekoa.

➡️ Hyvä anteeksipyyntö sisältää sanan ”anteeksi” ilman selittelyjä.

➡️ Hyvä anteeksipyyntö on sellainen, jossa henkilö ymmärtää tekonsa vakavuuden tai vääryyden ja katuu tekemäänsä.

Sanat eivät ole vain sanoja. Sanakin on teko.
11/07/2023

Sanat eivät ole vain sanoja.
Sanakin on teko.

‼️ muistutus: aina on hyvä syy kieltäytyä alkoholista🌞 Edes kesän ja kesän juhlien ei tarvitse automaattisesti tarkoitta...
07/07/2023

‼️ muistutus: aina on hyvä syy kieltäytyä alkoholista

🌞 Edes kesän ja kesän juhlien
ei tarvitse
automaattisesti tarkoittaa kosteita iltoja ja huonosti nukuttuja öitä.

💁🏼‍♀️ Lääkkeet, raskaus, työt, auto tai sairaus eivät ole koskaan ainoita syitä kieltäytyä alkoholista.

🙅🏼‍♀️ Et tarvitse syytä tai perustelua kieltäytyä. Et, vaikka normaalisti ja aiemmin olisitkin juonut.

📋Alkoholiin liittyy ihan samoja periaatteita kuin ruokaankin:
-tarjota saa, tuputtaa ei
-kieltäytymistä ei tarvitse perustella
-sen mitä päättää ottaa, niin voi toivottavasti nauttia hyvällä fiiliksellä
-sen mitä päättää ottaa, ei pitäisi aiheuttaa syyllisyyttä myöhemmin
-muista vesi!

🥂Tarjoiluja miettiessä olisi hyvä jo ennalta huomioida alkoholittomia juomia myös aikuiseen makuun.

Hiljaisuus on hyväksyntää ja pahojen ihmisten pahuutta suurempi tragedia on hyvien ihmisten hiljaisuus (Martin Luther Ki...
01/07/2023

Hiljaisuus on hyväksyntää ja pahojen ihmisten pahuutta suurempi tragedia on hyvien ihmisten hiljaisuus (Martin Luther King). 💔❤️

Ps. Mielellään varmasti jokainen olisi ja tekisi toki jotain muuta. Olisi mukavaa olla tarpeeton tai että edes hiljaisuuteen puuttumisesta puhuttaisiin eri tavoin. M***a se on kai jo liikaa vaadittu. 😅

Pps. Jokainen valitsee taistelunsa omien voimavarojen ja mahdollisuuksien mukaan. 🙏

💁🏼‍♀️ Vaikka olisit syönyt menneenä viikonloppuna mitä tahansa, tarvitset ruokaa ja energiaa myös tänään ja huomenna. 🙅🏼...
26/06/2023

💁🏼‍♀️ Vaikka olisit syönyt menneenä viikonloppuna mitä tahansa, tarvitset ruokaa ja energiaa myös tänään ja huomenna.

🙅🏼‍♀️ Et tarvitse mitään juhannuksen jälkeistä ruotuun palaamista!

⚖️ Jos nyt jostain (todennäköisesti hyvin tarpeettomasta) syystä olisitkin käynyt vaa’alla ennen sekä jälkeen juhannuksen, ja nyt huomaisitkin painavasi useamman kilon enemmän, niin se on pääasiassa vain nestettä.

➡️ Tiukan ja tarpeettoman kurinpalautuksen sijaan parasta on jatkaa ihan vain normaalisti. Eli syödä lautasmallin mukaisesti ainakin suurimmalla osasta aterioita, vaikka ei lautaselta söisikään.

‼️ Mikä tärkeintä: syödä monipuolisesti, säännöllisesti, rennosti ja ennen kaikkea riittävästi!

Ps. Muistaako joku vielä parin vuoden takaiset vinkit ruotuun palaamisesta ja mistä se sana ruotu tulee? 🤓

⚽️ Suomi Liikkeelle on ajatuksena hyvä ja tärkeä tavoite, m***a samaan aikaan leikkausten kanssa, jotka koskettavat suur...
22/06/2023

⚽️ Suomi Liikkeelle on ajatuksena hyvä ja tärkeä tavoite, m***a samaan aikaan leikkausten kanssa, jotka koskettavat suurelta osin samaa kohderyhmää, yhtälönä vähintäänkin haastava.

☁️ se on kesä nyt, mikä saattaa saada meidät unohtamaan jotkin perusasiat tai mikä korostaa tiettyjen perusasioiden tärk...
15/06/2023

☁️ se on kesä nyt, mikä saattaa saada meidät unohtamaan jotkin perusasiat tai mikä korostaa tiettyjen perusasioiden tärkeyttä entisestään

☁️ tiettyjä asioita on hyvä ihan oikeasti välttää ja jättää kokonaan tekemättä, tiettyjä taas tehdä edes vähän tietoisemmin ja harkitummin

☁️ siitä mitä ollaan opittu, on myös mahdollista oppia pois 🤍

🌱Oman pystyvyyden vertaamisista toisten mahdollisuuksiin voisi keskustella esim. elämäntapoihin ja elämäntaparemonteihin...
02/04/2023

🌱Oman pystyvyyden vertaamisista toisten mahdollisuuksiin voisi keskustella esim. elämäntapoihin ja elämäntaparemonteihin liittyen, m***a mietitään sitä tällä kertaa vähän isommassa mittakaavassa kuin vaikka vaa’an lukeman tai maratonajan kautta.

🌱Empatia on ajankohtainen aihe vaalipäivänä kuin vaalien jälkeenkin, sekä minä tahansa päivänä, oli kiinnostunut politiikasta tai ei.

🌱Kuka tahansa voi sairastua vakavasti tai vammautua, kuka tahansa voi tarvita yhteiskunnan tukea ja muiden apua riippumatta siitä, missä kunnossa, asemassa tai tilanteessa on tällä hetkellä.

🌱Ihan kaikki ei vain ole itsestä, omista valinnoista tai positiivisesta asenteesta kiinni.

🌱Ei ole vain omaa valintaa, että onko turvallista tai mahdollista olla oma itsensä tai onko turvallista tai mahdollista rakastaa ketä haluaa, saati perustaa perhettä kenen kanssa haluaa.

🌱Paljon voi elämässä tehdä valintoja, m***a osan valinnoilla on isompi merkitys ja kaikki eivät pääse edes osallistumaan itseä koskeviin päätöksentekoihin.

🌱Siinä kohtaa toivoisi, että ne, jotka päätöksiä pääsevät tekemään ja joilla enemmän vaikutusvaltaa on, osaisivat asettautua jonkun toisen asemaan ja miettiä asioita muidenkin kuin vain itsensä tai kaltaistensa kannalta.

🌱Ihan tätä samaa voisi jokainen harjoittaa päivittäisessä elämässään - itsensä asettamista toisen ihmisen asemaan ja yritystä ymmärtää toisen ihmisen tunteita tai kokemusta.

🌱Ja jos edelleen puhutaan muusta kuin elämäntaparemonteista, niin lause ”jos minä pystyn, niin toivottavasti sinäkin” olisi jo paljon lähempänä sitä, mitä ainakin itse toivoisin tiettyihin keskusteluihin ja päätöksentekoihin lisää. 🕊️🤍

🌹Toivotusten ja kauniiden sanojen rinnalle tekoja! 🌹
08/03/2023

🌹Toivotusten ja kauniiden sanojen rinnalle tekoja! 🌹

❓Olisiko hetki aikaa miettiä kokonaiskuormitusta? Kliseisesti voisi todeta, että jos tuntuu, että ei olisi siihen aikaa,...
22/02/2023

❓Olisiko hetki aikaa miettiä kokonaiskuormitusta? Kliseisesti voisi todeta, että jos tuntuu, että ei olisi siihen aikaa, niin todennäköisesti tarvetta sille ainakin olisi..

👥Minun työni on pääosin vain ja ainoastaan sosiaalista. Niin paljon kuin työstä tykkäänkin, niin tarvitsen työn vastapainoksi jotain muuta kuin työhön liittyviä asioita: aikaa itselle tärkeiden juttujen ja harrastusten parissa, yksin olemista, sekä myös sosiaalisia kanssakäymisiä. Yhtenä tärkeimpänä: aikaa lorvia!

⚖️Vaikka minulla on tietoa, työkaluja, kokemusta ja monella tavalla hyvät mahdollisuudet huolehtia kokonaiskuormituksesta, niin ei se siltikään ole aina helppoa. Se vaatii usein tasapainottelua, omista rajoista tiukasti kiinni pitämistä ja kompromisseja.

📝Tärkeintä on ymmärtää, että kuinka monesta eri tekijästä ja asiasta kokonaiskuormitus koostuu.

🫙Valmennustilanteissa monille tulee yhä usein yllätyksenä se, että myös ne kivat ja innostavatkin asiat kasautuvat lopulta sinne samaan laariin.

💁🏼‍♀️Voisi todeta, että kuvilla huomio tylsälle aiheelle (+ pitkälle tekstille), m***a kuvat oikeasti liittyvät aiheeseen ja erityisesti esimerkkiin tietoisten ylilyöntien vahinkojen minimoinnista:

🎉Toinen kuvista on nimittäin toissa viikonlopulta, jolloin tein kaikki omat treenit, näin joka päivä sekä ilta ystäviä ja olin lauantaina jopa kaksissa juhlissa, joista siirryin taksilla kesken illan toisiin.

🥂Tuona viikonloppuna nautin _jopa_ pari (🤣) annosta alkoholia kello kuuden jälkeen, m***a menin kaikkina iltoina silti ennen puolta yötä nukkumaan ja sain unta kokonaisuudessaan ihan kivasti.

🦥Toinen kuvista taas on viime viikonlopulta, jolloin tein kyllä kaikki omat treenit, m***a näin vain yhtenä päivänä ystävää ja vietin yhden päivän kokonaan kotona poistumatta kertaakaan edes ulos.

💗Ihan vain, koska se edellinen viikonloppu oli kyllä ilahduttava, m***a ei hyvistä unista huolimatta palauttava.

🙃Voitte itse miettiä, että kumpi kuva on kummalta viikonlopulta.

Osoite

Helsinki

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Suvi Leinonen - coachsuvi :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa