13/06/2026
Tampereella vietettiin taas päivä maajoukkueleirityksessä. Miehet hioivat pelikuvioita kentällä ja taktiikkataululla, perusharjoituksia unohtamatta. Naisten harjoituksiin puolestaan saatiin vierailemaan FC Pussycatsin naisia. Saatiin mukavaa höpinää loppupeleihin, kun jaettiin naiset kolmeen joukkueeseen. Kiitos Peecee, kun tulitte mukaan päivään! 🫶🔥
Leirityspäivät vilisevät tiuhaan ja pikku hiljaa voidaan kääntää katseita kohti elokuun PM-kisoja. Kisat pelataan tänä vuonna etelä- Ruotsissa. Taustalla tietysti iso kuva ja matka kohti Meksikon kisoja jatkuu. ⚽️⚽️
Naisten ryhmäkuva arkistojen kätköistä, kuva otettu edellisen leirityksen yhteydessä.