06/09/2015
No niin! Kausi 2015-2016 polkaistiin tänä v.loppuna käyntiin Suomen Cupin merkeissä Riihimäellä. Woima lähti reissuun 14 pelaajan voimin, joista muutamalla oli vähän loukkaantumista taustalla. Siihen nähden mikä tässä alkukaudesta on ollut reeniaktiivisuus, niin pelit menivät jopa hyvin. Saldo oli kolme voittoa ja yksi tappio ja paikka toisella kierroksella on varma!
Esiin voidaan nostaa nuoret vahvistukset, jotka lähtivät tuomaan laajuutta ja laatua rosteriin. Eli iso hatun nosto Hiljasen Jerelle, Niemisen Markukselle ja Tuomiston Eerolle. Pojat paransi peli peliltä ja paikka edustuksen ringissä on sinetöity, jos vaan jätkillä on intoa!
M***a alku näyttää lupaavalta, koko joukkueen kannalta. Muutamaa vahvistusta tässä vielä odotellaan, m***a tästä on hyvä jatkaa ;)