25/10/2025
Tänään avattiin kausi kotona Hyvinkääläistä pk-09 vastaan. Kumpikin joukkue lähti peliin hyvällä jalalla ja ensimmäistä puoliaikaan kerettiin pelaaman 11 minuuttia kunnes kotijoukkueen parhaana pelaajana palkittu Annika jokela nappasi vastustajalta pallon ja karkasi maalintekoon. Peli eteni kuitenkin tasaisissa merkeissä puoliajan loppuun. Toisella puoliajalla kopista tuli sisuuntunut pato ja toisella puoliajalla juhlittiinkin kahta maalia ja pallonhallintaa. Ensin Kaisa kulmala syötti Wilma Aution maalintekoon, joka tällä kertaa pysyi pystyssä ja tykitti kovan vedon yläkulmaan. Annika jokela syötti vielä Kaisa kulmalan maalin eteen, josta kulmala ei erehtynyt. Loppupeli pelattiin fiksusti ja Hifkiltä tolppien välissä lainassa ollut Tytti Mikkola piti nollapelin, joten päästiin juhlimaan padon ensimmäisestä pelistä ykkösessä 3-0 voittoa! Kiitos vastustajalle tasaisesta pelistä ja tsemppiä alkaneeseen kauteen!🫶 Suuri kiitos myös Elizabeth Kisakye sekä Tytti Mikkola💕
Ottelukummi primaari Oy palkitsi parhaat pelaajat ja palkinnot tuli jakamaan Peppilotta Mäkelä, joka tällä kertaa valitsi padosta Annika Jokelan ja pk-09:stä Hertta Lammion. Joukkueen sisäisen parhaan pelaajan palkinnon sai Pato debytantti Janina Jokinen🔥