12/06/2026
Kahvakuula treenit pidettiin viimeistä kertaa eilen ennen ansaittua kesätaukoa 🏋️♀️
Vielä kuntonyrkkeillään maanantaina sekä jumppaillaan Hopeakotkassa tiistaina jonka jälkeen toiminta jää kesätauolle torstain Puistojumppaa lukuunottamatta 🖤❤️
Puistojumppa aina torstaisin (TN II) Lepuskissa hintaan 2€😮💨