02/09/2019
Koululaisten joogatunnit alkoivat taas kesätauon jälkeen ProKehossa Jätkäsaaressa.
Mulla on täällä 10 tytön ryhmä (8-12v). 🌞
Tosi kiva oli nähdä tuttuja naamoja kevään tunneilta. Ja hienoa kun oli pari uuttakin mukana. 👣👣
Lasten (4-7v) ryhmä aloittaa ens lauantaina. Siihen mahtuisi vielä mukaan. ❤