19/06/2026
🫂 𝗚𝗿𝗮̀𝗰𝗶𝗲𝘀, 𝗩𝗶́𝗰𝘁𝗼𝗿!
➡️ El fisioterapeuta no continuarà a Sa Tintina Es Castell la pròxima temporada.
El club li agraeix la seva professionalitat durant aquesta etapa i li desitja molts èxits en el futur. 💛🖤
✍️ 𝗔 𝗺𝗲́𝘀, 𝗵𝗮 𝘃𝗼𝗹𝗴𝘂𝘁 𝗳𝗲𝗿 𝘂𝗻 𝗲𝘀𝗰𝗿𝗶𝘁 𝗽𝗲𝗿 𝗮𝗰𝗼𝗺𝗶𝗮𝗱𝗮𝗿-𝘀𝗲:
A la familia del CB Es Castell
Toca posar punt i final a una etapa plena d’aprenentatges i moments viscuts, de xerrades, viatges i feina en equip. Marxo amb la tranquil•litat de la feina ben feta i d’haver-ho donat tot dins i fora.
Primer de tot, donar les gràcies a nes president i director tècnic, Tomeu Vanrell i Dani Sastre, sa vostra confiança a nes minut 1 ha estat clau per poder créixer com a professional, però sobretot com a persona. En segon lloc, a s’staff amb es que he compartit aquests 3 anys, sense sa vostra ajuda mai hagués pensat arribar a ser es professional que som ara. I finalment a jugadors, m’heu donat molts mal de caps, però ses bones estones de camilla les porto a dins per sempre.
Finalment, agraïr a les famílies, pares i mares de cantera, i aficionats, s’ha sentit el vostre alè durant cada minut i ens heu mostrat que el Sergi Llull és un lloc on s’ha de patir per guanyar.
Família, una vegada més, gràcies a tots per fer-ho possible. Sempre portaré la “yellow fever” a dins.
Per sempre, Víctor