19/05/2026
Campionats d’Espanya Universitaris 🇪🇸🥉
📚🚣🏼Aquest cap de setmana, els estudiants de la Universitat Rovira i Virgili i remers del Club de Rem Tortosa Pau Simó (4t de Fisioteràpia), Jana Ribes (2n de Medicina) i Clement Guez (3r de Comptabilitat i ADE) juntament amb Joan Bel (màster en Enginyeria Mecànica) del , acompanyats de Eric Pastor com a responsable del equip han participat en el Campionat d’Espanya Universitari representant la URV.
Pel que fa als resultats, Pau Simó i Joan Bel han aconseguit penjar-se la medalla de bronze 🥉 en la modalitat de doble scull (2x). A més, Jana Ribes i Clement Guez han assolit una meritòria 7a posició en el 2x mixt, Jana també ha finalitzat 8è en skiff, i Clement ha obtingut la 16a posició en aquesta mateixa modalitat.
Aquests resultats són un exemple que començar una nova etapa acadèmica després de l’educació secundària és totalment compatible amb continuar creixent i competint al màxim nivell esportiu. Enhorabona a tots per l’esforç i el compromís que dediqueu cada dia💪🏼